Range Rover Electric
Foto: Publicitātes foto

Pirmie simtprocentīgi elektriskā "Range Rover" apvidnieka prototipi pašlaik tiek testēti vairākās izaicinošās vietās visā pasaulē. Pilnībā elektriskā piedziņa tiek izmēģināta ekstrēmā temperatūras diapazonā no –40°C pie Ziemeļu polārā loka līdz +50°C Tuvo Austrumu tuksnešos.

Pirmajos "Range Rover Electric" testos galvenā uzmanība tika pievērsta akumulatora un elektriskās piedziņas bloka (EDU), proti – transmisijas, elektromotoru un spēka elektronikas, spējai strādāt ekstrēmi zemā temperatūrā līdz pat –40°C. Turklāt pirmo reizi "Jaguar Land Rover" (JLR) zīmola vēsturē uzņēmums gan akumulatoru, gan EDU izgatavo paša spēkiem.

Testēšana uz Zviedrijas aizsalušajiem ezeriem apliecināja "Range Rover" paša izstrādātās elektriskās piedziņas potenciālu un pierādījusi, ka tā pārspēs jau tā lielisko "Range Rover" veiktspēju uz virsmām ar sliktu saķeri.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!