Lexus UX
Foto: Publicitātes foto

Jaunais "Lexus" pilsētas krosovers "UX", kas kļuvis par vienu no markas pirktākajiem modeļiem Eiropā, ir ieguvis vairākus būtiskus uzlabojumus. Hibrīdmodeļa "UX 300h" pircēji varēs baudīt lielāku jaudu un spēcīgāku paātrinājumu, savukārt pilnībā elektriskajam "UX 300e" ir palielināta akumulatora kapacitāte un sniedzamības rezerve.

Modernizētais "Lexus UX" demonstrē uzlabotu braukšanas dinamiku, ko nodrošina pilnīgi jauna piektās paaudzes hibrīdsistēma. Jauno "UX 300h" darbina divu litru četrcilindru dzinējs, kas savienots ar diviem elektromotoriem. Sistēmas kopējā jauda ir 199 ZS jeb par 8% lielāka nekā iepriekš. Šo palielinājumu nodrošina efektīvāks 60 šūnu litija jonu akumulators (222 V), kas aizstāj iepriekš izmantoto niķeļa metāla hidrīda akumulatoru. Tā rezultātā 0–100 km/h paātrinājums ir sarucis no 8,5 līdz 8,1 sekundei, savukārt degvielas patēriņš priekšpiedziņas variantam tagad ir tikai 5,0–5,2 l/100 km (kombinētais WLTP cikls).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!