Kia EV3
Foto: Publicitātes foto

"Kia" prezentējis elektromobili "EV3", ar kuru sola jaunu ēru kompakto elektrisko SUV segmentā. Iedvesmojoties no konkursos apbalvotā lielā "EV9" dizaina, "EV3" ar savu unikālo identitāti stājas blakus sev līdzīgajiem. Pagaidām tā cena vēl nav atklāta, jo tirdzniecībā tas nonāks gada pēdējā ceturksnī, tomēr vācu autožurnālisti lēš, ka bāzes cena būs zem 40 tūkstošiem eiro.

Šajā modelī no jauna ir interpretēta "Tiger Face" jeb tīģera seja – tagad tajā ir arī zīmola jaunā zvaigžņotā priekšējo gaismu koncepcija "Star Map". Savukārt interjers "EV3" modelī veidots tā, lai iegūtu maksimāli plašu telpu un salonā ērti justos pieci cilvēki.

Divi 12,3 collu skārienekrāni ir papildināti ar atsevišķu piecu collu segmentu, kas kalpo tikai klimata kontrolei. Skārienekrāns sniedzas līdz paneļa centram, lai arī priekšējais pasažieris varētu piekļūt navigācijas, izklaides un citām funkcijām.

Lielai daļai "EV3" funkciju var viegli piekļūt ar pogām uz stūresrata, tai skaitā braukšanas režīmu izvēlnei, kruīza kontrolei, infoizklaides sistēmai, kā arī navigācijai. Zem platā skārienekrāna atrodas pogu rinda, ar kurām var ieslēgt kartes skatu, kā arī multimediju un automobiļa sistēmu konfigurēšanas izvēlni.

Starp vadītāju un priekšējo pasažieri atrodas vidējā konsole ar slīdošu galdu un sīklietu nodalījumu, kuru var elastīgi pielāgot pasažieru vajadzībām. Viduskonsoles apakšā var turēt dzērienus, uzkodas un pat mazu mugursomu, savukārt viedierīces, piemēram, klēpjdatoru un planšeti, var nolikt uz galdiņa. Šis galdiņš kopā ar daudzfunkcionālo salona apgaismojumu un sēdekļa atzveltņu nolaišanas funkciju relaksācijai paredzēts, lai pilnvērtīgi atpūstos, kad "EV3" stāv, piemēram, uzlādes stacijā.

Atšķirībā no lielā "Kia" apvidnieka "EV9" jaunais "EV3" ir nevis 800 voltu, bet gan 400V arhitektūras. Standarta versijā "EV3" būs aprīkots ar vienu 204 ZS (283 Nm) elektromotoru un 58,3 kWh akumulatoru. Savukārt "Long Range" versijā tam būs 81,4 kWh akumulators, kas ar pilnu uzlādi ļaušot nobraukt līdz 600 km (pēc WLTP), kas ir ievērojami vairāk nekā citiem līdzīgiem šī segmenta modeļiem. Ātrās uzlādes stacijā akumulatora ietilpība no 10 līdz 80 procentiem būs papildināma 31 minūtē.

Vēlāk tirgū gaidāma arī "GT-Line" modifikācija, kas atšķirsies ar sportiskāka dizaina elementiem un citiem riteņu diskiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!