Pagājušajā gadā "Lexus" klāstā debitēja pilnīgi jauns modelis "LBX". Tas ir ne tikai japāņu markas mazākais auto ar jaunas paaudzes hibrīda piedziņu, bet arī kompakts pilsētas apvidnieks, kas paplašina uzņēmuma piedāvājumu un iesaista to jaunā tirgus segmentā, orientējoties uz Eiropas gaumi. Tas ir nozīmīgs solis, jo šis ir pirmais "Lexus" modelis, kas izstrādāts, domājot tieši par eiropiešu vajadzībām un vēlmēm.
Jau modeļa nosaukumā iekodēts, ka tas iemieso jaunu konceptu. Ražotājs neslēpj, ka ar LBX jeb "Lexus Breakthrough Crossover" cer panākt izrāvienu un piesaistīt jaunu auditoriju, kuru līdzās citām lieliskām iezīmēm vajadzētu uzrunāt arī konkurētspējīgai cenai. Latvijā "Lexus LBX" maksās no 35 600 eiro.
Liels uzsvars ir likts uz progresīvākajām tehnoloģijām drošības jomā: "LBX", tāpat kā lielākajos "Lexus" sedanos un apvidniekos, ir iebūvēta "Lexus Safety System", kas ietver daudzas drošības un vadītāja atbalsta sistēmas.
Papildu tam drošāku braukšanu un manevrēšanu nodrošinās vēl vairākas sistēmas: elektroniskā durvju atbloķēšana, kas palīdz pasažieriem droši izkāpt no auto, vadītāja modrības uzraudzība, kā arī viedie parkošanās sensori ar automātisko bremzēšanu un brīdinājumu par šķērskustību aizmugurē.
Domājot par jaunu auditoriju, ir paplašinātas automobiļa individualizēšanas iespējas. Ražotājs to uzsver, piedāvājot nevis aprīkojuma līmeņus, bet piecus stilus, ko vēl detalizētāk var individualizēt ar papildu iespējām. Tikai eksterjeram vien tiek piedāvātas deviņas krāsas un vēl vismaz astoņas kombinācijas ar krāsojumu divos toņos.
Ražotājs šajā modelī izmanto jaunas paaudzes hibrīda spēka agregātu. Pateicoties tā efektivitātei, vidējais degvielas patēriņu sola 4,5 litru uz 100 km apmērā. "Lexus" hibrīda elektriskās piedziņas sistēmā ir iekļauts 1,5 litru trīscilindru iekšdedzes dzinējs. Hibrīda sistēmas galvenie komponenti, ieskaitot transmisiju un spēka agregātu, ir būtiski pilnveidoti, lai samazinātu auto svaru, piedziņas gabarītus, enerģijas zudumus, kā arī palielinātu veiktspēju.
"LBX" modelis ir aprīkots ar "Lexus E-Four" visu riteņu piedziņu. Tā ietver papildu elektromotoru, kas uzstādīts uz aizmugurējās ass. Paātrinoties, izbraucot līkumus un pārvietojoties pa ceļa segumu ar sliktu saķeri, sistēma automātiski novada vilkmi uz aizmugurējiem riteņiem, palīdzot saglabāt auto stabilitāti.