Franču superauto markas "Bugatti" jaunākā modeļa prezentācija vienmēr ir Notikums ar lielo burtu, jo tas notiek pietiekami reti un arī to izlaides apjoms ir visai ierobežots. Vilties neliek arī nule prezentētais "Bugatti Tourbillion" modelis, kas aizstāj līdzšinējo "Chiron" modeli, tiks izgatavots 250 vienību ierobežotā sērijā, katram eksemplāram maksājot četrus miljonus eiro.
Pirms pieciem gadiem "Bugatti" paziņoja, ka vairs neskries pēc ātruma rekordiem. Toreiz franču superauto zīmola spēkrats bija pirmais, kas pārspēja 300 jūdžu stundā (483 km/h) atzīmi sērijveida automobiļiem. Jaunais "Tourbillion" par rekordistu nekļūs: paātrinājuma dinamikā to pārspēj "Rimac Nevera", bet maksimālajā ātrumā – "SSC Tuatara".
Pēdējo 20 gadu laikā "Bugatti" mainījies arī citās jomās – 2005. gadā "Volkswagen" (VW) koncerna paspārnē tapušais "Veyron" modelis bija pirmais sērijveida auto ar vairāk nekā 1000 zirgspēku jaudu un spēju paātrināties virs 400 km/h. Šobrīd "Bugatti" marka vairs nav VW stingrā kontrolē, bet gan kopuzņēmumā ar horvātu īpaši jaudīgo elektromobiļu ražotāju "Rimac", jo autobūve straujiem soļiem iet elektrifikācijas virzienā un superauto segments nebūs izņēmums.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv