Amerikāņu muskuļauto "Chevrolet Corvette" ieguvis visjaudīgāko modifikāciju šī modeļa vēsturē – 1079 zirgspēku jaudīgo "ZR1" versiju. Automobilis aprīkots ar 5,5 litru V8 "LT7" motoru un divām turbīnām – tas ir arī visjaudīgākais V8 motors, kādu jebkad sērijveidā ieviesis kāds amerikāņu autoražotājs.
"Corvette ZR1" transmisijā tiek izmantots modernizēts astoņpakāpju "robots". No dinamiskajiem raksturlielumiem pagaidām ir zināms aprēķinātais maksimālais braukšanas ātrums – vairāk nekā 350 km/h. Detalizētāku informāciju "Chevrolet" par šo modifikāciju atklās pēc tā publiskās debijas nākamgad.
Jaunais 5,5 litru V8 motors sasniedz ne tikai 1079 zirgspēkus, bet arī 1121 ņūtonmetru. "Chevrolet" uzsver, ka tas ir ne tikai visjaudīgākais motors "Corvette" modeļa vēsturē, bet arī visjaudīgākais astoņcilindru motors, ko izlaidis kāds ASV sērijveida autoražotājs.
Par pamatu šim agregātam ņemts "LT6" atmosfēriskais motors, kas savulaik tika projektēts "Corvette Z06" modelim. Šo motoru amerikāņu inženieri būtiski modernizēja, tostarp uzstādīja divas turbīnas, pārveidoja cilindru bloku galvas, izmainīja ieplūdes sistēmu, kā arī samazināja kompresijas pakāpi. Šai īpaši jaudīgajai modifikācijai pielāgota un pastiprināta arī astoņpakāpju robotizētā pārnesumkārba.
Domājams, ka "Corvette ZR1" varētu arī pārsniegt 350 km/h ātrumu un klasisko ceturtdaļjūdzes (402 metru) dragreisa distanci nobraukt nepilnās 10 sekundēs. Testos Vācijas leģendārajā Nirburgringas trasē šī muskuļauto prototipam izdevās paātrināties līdz 320 km/h.
Jaunajam automobilim ir arī kāda interesanta īpatnība — ar oglekļa šķiedras (t.s. karbona) ielaidumu atdalīts aizmugurējais vējstikls. Zīmīgi tas ir tādēļ, ka divsekciju konstrukciju "Corvette" vējstiklam neizmantoja kopš pagājušā gadsimta 60. gadiem.
Jaunā "Chevrolet Corvette ZR1" debija tirgū plānota 2025. gadā, tad arī tikšot paziņotas tā cenas. Zināms, ka modelis būs pieejams divās versijās – ar slēgto un nolaižamo jumtu.