Amerikāņu superauto "Hennessey Venom F5" kļuvis par jaudīgāko sērijveida automobili ar manuālo pārnesumkārbu. Rodsters šajā versijā saglabājis 6,6 litru V8 biturbo dzinēju, kas attīsta 1842 zirgspēku jaudu un 1617 ņūtonmetru griezes momentu, taču septiņpakāpju robotizētās transmisijas vietā uzstādīta sešpakāpju manuālā. "Venom F5-M Roadster" tiks izgatavots tikai 12 eksemplāros.
"Hennessey Venom F5" rodsters, kas vēl nesen tika piedāvāts tikai ar robotizētu transmisiju CIMA, pēkšņi ieguvis versiju ar trim pedāļiem. Vairāki klienti vēlējās vairāk iesaistīties 1842 ZS monstra vadīšanā, tāpēc viņiem tika radīts "Venom F5-M Roadster" – pasaulē visjaudīgākais automobilis ar manuālo transmisiju. Visa plānotā 12 vienību sērija tika nekavējoties izpirkta. Katra no tām pircējam izmaksāja ne mazāk kā 2,65 miljonus dolāru.
Roadstera manuālās pārnesumkārbas dēļ bija nepieciešams pārkalibrēt motoru, lai 1842 ZS nepieaug kā lavīna, bet tiek izkliedēta porcionāli pa motora apgrieziena diapazonu, kas, no vienas puses, nodrošina pārliecinošu paātrinājumu, no otras – ļauj kontrolēt aizmugurējās piedziņas automobili lielā ātrumā. Stabilitāti piešķir milzīga 1,4 metrus gara spura, kas stiepjas no gaisa ieplūdes atveres uz jumta līdz pat pašai automobiļa aizmugurei. Versijā ar robotizēto transmisiju "Venom F5 Roadster" šāda spuras nav.
Superauto salonā ir atšķirīga dizaina centrālā konsole un tunelis, uz kura novietota pārnesumkārbas svira, gaisa kondicioniera "ripa" un pāris metāla pārslēdzēji logu pacēlāju vadībai.
Dinamiskos parametrus Teksasā bāzētais autoražotājs vēl neatklāj, tomēr zināms, ka rodsters ar robotizēto pārnesumkārbu līdz simtam paātrinās 2,6 sekundēs, un tā maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 482 km/h. "Venom F5-M" abi šie raksturlielumi, visticamāk, būs mazliet sliktāki. Kopumā "Hennessey" šo divdurvju automobili salīdzina ar "Venom GT Spyder", kuram kopš 2016. gada pieder maksimālā braukšanas ātruma rekords automobiļiem ar noņemamo jumtu – 427,44 km/h.