Porsche 911 T
Foto: Publicitātes foto

"Porsche" paplašinājis jaunā "911" modeļu klāstu ar vieglo un dinamisko "911 Carrera T", turklāt pirmo reizi tas būs pieejams ne tikai kā kupeja, bet arī kā kabriolets.

Atvieglināti logu stikli, samazināta trokšņu izolācija un sešpakāpju manuālā pārnesumkārba – jaunā "911 Carrera T" vieglākā konfigurācija ar kausveida sēdekļiem sver tikai 1478 kilogramus – tas ir par 40 kilogramiem mazāk nekā pašreizējais "911 Carrera", padarot to piemērotu tiem, kuri primāri koncentrējas uz braukšanas baudu.

"T" apzīmē "Touring", un "Porsche" šo apzīmējumu ieviesa jau 1968. gadā, kad "911 T" tika homologēts kā "Touring" standarta automobilis. Pirmais "911 T" tika ražots līdz 1973. gadam. Kopš 2017. gada "911 Carrera T" ir atgriezies modeļu klāstā, ierindojoties starp "Carrera" un "Carrera S". Šo aizmugures piedziņas sporta automobili raksturo tīrs braukšanas prieks, izveicīga vadāmība, emocionāla skaņa un koncentrēšanās uz būtiskāko.

Tāpat kā "911 Carrera", arī "911 Carrera T" aprīkots ar 3,0 litru sešu cilindru biturbo bokserdzinēju. Tā jauda ir 394 ZS, bet griezes moments sasniedz 450 Nm.

Standarta aprīkojumā iekļautā sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba novada vilkmi uz aizmugurējiem riteņiem. Ar standarta "Sport Chrono" pakotni "Carrera T Coupé" līdz 100 kilometriem stundā paātrinās 4,5 sekundēs, bet kabriolets – 4,7 sekundēs. Maksimālais ātrums kupejai ir 295 km/h, savukārt kabrioletam – 293 km/h.

Tā kā jaunā modeļa jauda ir lielāka, "Carrera" ir lielāka bremžu sistēma ar bremžu diskiem, kuru diametrs uz abām asīm ir 350 milimetri, un sešu virzuļu fiksētām bremžu skavām priekšpusē.

Pirmo reizi "Porsche" jau standarta komplektācijā šo modeli aprīko ar aizmugurējās ass stūrēšanu apvienojumā ar tiešāku stūres mehānisma pārvada attiecību uz priekšējās ass, tā ievērojami optimizējot vadāmību. Šķērspaātrinājums tiek nodrošināts ātrāk un stūres mehānisms reaģē tiešāk, vienlaikus palielinot stabilitāti. Aizmugurējās ass stūrēšanas regulējums tika izstrādāts īpaši "911 Carrera T" modelim.

Standarta komplektācijā ir arī PASM adaptīvā sporta balstiekārta, kas ir pazemināta par 10 milimetriem, un tai ir modelim raksturīgs sportiskais regulējums, lai "Carrera T" būtu vēl labāk un veiklāk vadāma.

"Porsche Carrera T" salons ir sportisks un melns, kurā pēc izvēles pieejamas kontrastējošas šuves. Standarta aprīkojumā ir arī ar ādu apvilkta, apsildāma un ar režīma slēdzi aprīkota "GT" sporta stūre. Tāpat izvēlei ir pieejama ar "Race-Tex" materiālu apvilkta stūre. Dekoratīvie ielaidumi instrumentu panelī un viduskonsolē ir vanādija pelēkā krāsā, bet durvju paneļa ielaidumi ir no melna matēta alumīnija.

Jauno "Porsche 911 Carrera T" var pasūtīt jau tagad, bāzes modeļa cena Latvijā ir 145 800 eiro (ieskaitot PVN), bet "911 Carrera T Cabriolet" bāzes modelis maksā 160 100 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!