Vācu sportisko auto ražotājs "Porsche" laidis klajā vairākus ekskluzīvus, ierobežotā skaitā pieejamus "Porsche 911" modeļus – "Turbo 50 Years", "Dakar" un "S/T". Tiem kopīgs ne vien ikonisks dizains, bet arī īpašs tapšanas process, kas kombinē augstās tehnoloģijas, roku darba meistarību un pieredzi. Tagad ir iespēja ielūkoties, kā tiek radīti šie personalizētie un unikālie automobiļi.
Viena no "911" modeļu montāžas īpatnībām Cufenhauzenas rūpnīcā ir tāda, ka visi modeļu varianti un atvasinājumi top uz vienas ražošanas līnijas – no "Carrera" līdz modeļiem, kas pieejami ierobežotā skaitā, un "Porsche Carrera Cup" sērijas sacīkšu automobiļiem.
Papildus izteikti automatizētai virsbūves darbnīcai un tradicionālai montāžas līnijai "Porsche" izmanto arī līdz pat trīs "Manufaktur" posmiem, kas paredz manuālu montāžu – "Exclusive Manufaktur", "Sonderwunsch" nodaļu un oglekļa šķiedras "Manufaktur".
"Exclusive Manufaktur" meistari salonam piešķir īpašu ādas un audumu apdari, kā arī uzlabo eksterjeru ar dažādu apdares joslu un dekoratīvo elementu un pat individuāli personalizētu dizaina elementu palīdzību. "Sonderwunsch Manufaktur" posmā par realitāti kļūst pat visneparastākās vēlmes, jo tiek ražoti arī unikāli elementi.
Vēl viena īpaša iezīme ir salona darbnīca, kurā darbinieki, kuri lielākoties šo prasmi apguvuši pašmācībā, izstrādā modeļiem raksturīgos ādas, "Race-Tex" materiāla un auduma apdares elementus.
Ierobežotās sērijas modeļi ar divkrāsu krāsojumu, piemēram, "911 Dakar", tiek krāsoti ar rokām, ievērojot "Manufaktur" tradīcijas.
Cufenhauzenas rūpnīcas viceprezidents Jenss Brikers skaidro, ka "911" ražošanā rūpnīca apvieno automatizētās ražošanas sniegtos ieguvumus ar automobiļu "Manufaktur" priekšrocībām. "Ekskluzīvie "911" modeļi sniedz patiesi īpašu iespēju parādīt mūsu automobiļu ražošanas meistarību. Dažādie "Manufaktur" posmi nozīmē, ka mēs spējam radīt šos "911" modeļus patiesi unikālus," piebilst Brikers.
Kā top ierobežotā skaitā pieejamie "Porsche 911"
Tāpat kā sporta automobiļa ikonas tradicionālo versiju gadījumā, arī ierobežotā skaitā pieejamo "911 Turbo 50 Years" ražošana sākas izteikti automatizētajā virsbūves darbnīcā. Tur ap 300 robotiem montē virsbūvi baltā krāsā. Arī turpmākie automobiļa montāžas posmi ir līdzīgi tradicionālajam procesam, proti, piedziņas un šasijas komponenti, kā arī elektroniskās un elektriskās detaļas automobilī tiek uzstādītas uz vienas un tās pašas montāžas līnijas.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv