"Honda" publiskojusi pirmo informāciju par nākamās paaudzes "Prelude" modeli. Autoražotājs nesen apstiprināja, ka gatavojas atjaunot šo 2000. gadu sākumā no ražošanas noņemto sportisko modeli.
Jaunais "Prelude" modelis nebūs elektromobilis, kā iepriekš gaidīts, bet saņems jaunās paaudzes "e:HEV" benzīna-elektrisko spēka agregātu un "S+ Shift" režīmu, kas paredzēts, lai padarītu braukšanu aizraujošāku.
Jaunais modelis pilnībā tiks atklāts janvārī notiekošajā Tokijas autoizstādē.
Tomēr jau tagad fotogrāfijās redzams, ka ārējās izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekš prezentēto konceptu ir minimālas: ceļā uz sērijveida versiju sportiskā auto spoguļu korpusi nomainīti pret lielākiem. Interjers, kurā japāņu medijiem izdevās ielūkoties, lielākoties ir aizgūts no "Civic" modeļa. Taču ir daži oriģināli elementi, tostarp poga, ar ko ieslēgt "S+" pārslēgšanas režīmu. "Honda" arī apliecina, ka sportiskajam automobilim būšot arī ietilpīgs bagāžnieks.
"S+ Shift" režīms, kas debitē "Prelude", kontrolē motora apgriezienus paātrinājuma un ātruma samazināšanas laikā un pievieno nelielu grūdienu, lai imitētu pārnesumu pārslēgšanu. To papildinās aktīvā skaņas kontrole, kas ar skaļruņu palīdzību pastiprina iekšdedzes dzinēja skaņu un sinhronizē to ar apgriezienu rādījumu uz digitālā mērinstrumentu paneļa.
Nākamās paaudzes hibrīda sistēmas pamatā ir "Honda" nesen izstrādātais divu litru tiešās iesmidzināšanas četru cilindru dzinējs, kas darbojas Atkinsona ciklā. Tas būs sajūgts ar diviem elektromotoriem. Inženieri apgalvo, ka šāds agregāts ir par 10 procentiem efektīvāks nekā pašreizējais "e:HEV" un tajā pašā laikā ir arī jaudīgāks.
"Prelude" tiek solīta arī pastiprināta balstiekārta un palielināta platformas stingrība, uzlabota stūres iekārta, "Brembo" bremzes un 19 collu riteņu diski. Pārdošanā automobilis nonāks 2025. gadā.