Jaunais "Porsche 911 Carrera S" ieguvis jaudu kā iepriekšējam "GTS"
Foto: Publicitātes foto

"Porsche" savu "911" modeļu klāstu papildinājis ar jauno "Carrera S", kas ir jaudīgāka un dinamiskāka nekā jebkad agrāk – ievērojami uzlabotais motors tagad sasniedz tādu veiktspējas līmeni, ar kādu lepojās iepriekšējās paaudzes "911 Carrera GTS".

No nulles līdz 100 km/h "Carrera S Coupé" paātrinās 3,3 sekundēs un sasniedz 308 km/h maksimālo ātrumu. Jaudu uz riteņiem pārnes astoņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba (PDK).

Jaunais "Porsche 911 Carrera S" aprīkots ar 3,0 litru biturbo sešu cilindru boksermotoru, kas ir būtiski uzlabots. Rezultātā ievērojami palielināta dzinēja jauda, sasniedzot 480 ZS (+30 ZS) ar griezes momentu 530 Nm. Vienlaikus ir samazināts kaitīgo izmešu daudzums. Lai panāktu paaugstināto veiktspēju un efektivitāti, uzstādītas jaunas turbīnas un ievērojami optimizēta turbopūtes gaisa dzesēšana.

Ar 480 ZS jaudu "911 Carrera S" rindojas starp "911 Carrera" un "911 Carrera GTS", aizpildot nišu līdz vēl dinamiskākajam "911 Carrera GTS T-Hybrid".

"Porsche" ir ievērojami papildinājis "Carrera S" standarta aprīkojumu ar 20/21 collu "Carrera S" diskiem ar atšķirīga izmēra riepām uz priekšējās un aizmugurējās ass, sporta izplūdes sistēmu ar sudraba krāsas uzgaļiem un "Porsche" griezes momenta vektorizācijas sistēmu "Plus" ("PTV+"), kas nav pieejama "Carrera" modelī.

Braukšanas dinamiku ievērojami uzlabo jaunā bremžu sistēma, kas pārņemta no "911 Carrera GTS" modeļa. Standarta komplektācijā "Carrera S" aprīkota ar sarkanām bremžu skavām un 408 milimetru diskiem priekšā un 380 milimetru diskiem aizmugurē.

Pieejami arī citi veiktspēju uzlabojoši risinājumi. Pēc klienta vēlmes "Porsche" piedāvā trasē pārbaudītu "Porsche" keramiskā kompozītmateriāla bremžu sistēmu ("PCCB") un "PASM" sporta balstiekārtu, kas nodrošina par 10 milimetriem zemāku klīrensu apvienojumā ar aizmugurējo riteņu stūrēšanu.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo "Carrera S" modeli optimizēta amortizatoru hidraulika, nodrošinot vēl labāku vadāmību ar lielāku precizitāti un niansētāku atsaucību.

Salona standarta aprīkojumā izmantota melna ādas pakotne. Pieejama arī komplektācija ar vēl plašāku ādas izmantojumu, aptverot apjomīgas zonas, tostarp cimdu nodalījuma vāku, sānu paneļus un sēdekļu pamatni.

"Carrera S" tiek piedāvāts paplašināts standarta aprīkojums, kas pieejams visās modeļu sērijās. Tajā iekļauti tādi elementi kā matricas LED priekšējie lukturi un bezvadu viedtālruņa lādētājs. Papildaprīkojumā pieejama priekšējās ass pacelšanas sistēma, inovatīvie HD matricas LED priekšējie lukturi un "Sport Chrono" pakotne ar "Porsche Track Precision" lietotni, kas ir ideāli piemērota braukšanai trasē.

Latvijā "Porsche 911 Carrera S" cena ir no 159 400 eiro par kupeju, bet kabrioleta cena – no 173 800 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!