"Corss Country" versiju ieguvis arī "Volvo EX30" elektriskais apvidnieks
Foto: Publicitātes foto

Zviedru autoražotājs "Volvo" ir atklājis kompaktā elektriskā apvidnieka "EX30" paaugstinātās pārgājības versiju "Cross Country". Kā jau šīs modifikācijas spēkratiem "Volvo" saimē, arī "EX30 Cross Country" ir palielināts klīrenss, "mīkstāka" aizmugurējā balstiekārta un piedzīvojumu iedvesmots vizuālais noformējums.

Pirmais "Volvo" modelis ar piebildi "Cross Country" modeļa nosaukumā parādījās 1997. gadā. Tas bija universālis "V70", kas šajā versijā no standarta pilnpiedziņas modeļa atšķīrās ar paaugstinātu klīrensu, aizsargplāksnēm un robustākiem buferiem.

Jaunais "EX30 Cross Country" seko sava priekšgājēja pēdās. Visu riteņu piedziņa šeit ir jau standartā, pateicoties diviem elektromotoriem. Tāpat pa virsbūves perimetru ir plastmasas aizsarguzlikas, bet pēc klienta vēlmes pieejamas arī apvidus braukšanai piemērotas riepas.

Klīrenss salīdzinājumā ar standarta "EX30" ir palielināts par 19 milimetriem, aizmugurējā balstiekārta ir nedaudz "mīkstāka", kam vajadzētu uzlabot veiktspēju apvidus braukšanas apstākļos. Priekšpusē un aizmugurē ir uzstādītas aizsargplāksnes. Durvīs ir plašas kabatas pudeļu un dažādu piederumu glabāšanai, kā arī liels bīdāms roku balsts ar krūzīšu turētāju.

Otrās rindas pasažieriem ir atsevišķa bīdāma kastīte, ko var izmantot arī kā atkritumu urnu. Par papildu piemaksu pircējiem tiks piedāvāta "Cross Country Experience" pakotne, kas ietver jumta bagāžnieku un dubļu aizsargus.

Ar diviem elektromotoriem aprīkotais "Volvo EX30 Cross Country" attīsta 428 zirgspēku jaudu un 543 ņūtonmetru griezes momentu. Ar 69 kilovatstundu akumulatoru pilna uzlāde pietiks līdz 427 kilometru nobraukšanai (standarta versijā šāda pati konfigurācija ļauj nobraukt līdz 450 km).

Pirmie klienti elektriskos "Cross Country" saņems pavasarī. Latvijas tirgū šīs modifikācijas "EX30" netikšot piedāvāts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!