"BMW M5" kabriolets izstrādāts tieši pirms 20 gadiem, to bija plānots ieviest sērijveida ražošanā. 1989.gada Ženēvas autoizstādē šai modifikācijai tika rezervēta vieta ekspozīcijā, tomēr nedēļu pirms izstādes atklāšanas "BMW" vadība nolēma šo projektu apturēt. Galvenās bažas bijušas, ka 5.sērijas kabriolets (standarta versijās) būs pārāk cieši pozicionēts jau tā veiksmīgajam 3.sērijas kabrioletam.
1989.gada "BMW M5" kabrioletam ir četras sēdvietas un divas durvis, kas salīdzinot ar sedana priekšējām durvīm ir nedaudz garākas. Automobilis aprīkots ar 3,6-litru sešcilindru dzinēju, kas attīsta 315 zirgspēku jaudu un nodrošina maksimālo braukšanas ātrumu 250 km/h.
Otra "BMW M5" modifikācija, kas tā arī ražošanā nenonāca, ir sportisks universālis uz 5.sērijas bāzes, kas tika ražota no 90.gadu beigām. "BMW M5 Touring" aprīkots ar pieclitru V8 dzinēju, kas attīsta 400 zirgspēku jaudu. Šāds automobilis ražošanā nenonāca, jo tā braukšanas īpašības būtu jūtami atšķirīgas no citiem "M" sērijas sportiskajiem modeļiem, kā arī tam bija tehniskas problēmas ar aizmugurējo riteņu asi. Turklāt šādam universālim būtu relatīvi mazs noieta tirgus.
Tāpat par godu "BMW M5" modeļa 25 gadu jubilejai ražotājs parādījis vēl vienu prototipu, kas ražošanā nenonāks. Tas ir aktuālās paaudzes "M5" sedana īpaši sportiskā versija "CSL", kas padarīta jaudīgāka un vieglāka. Standarta pieclitru V10 motora tilpums palielināts līdz 5,5-litriem, bet jauda – no 507 līdz 580 ZS.
Šīs modifikācijas spēkrats aprīkots ar divsajūgu sekvenciālo pārnesumkārbu no "M3" modeļa. Tam ir oglekļa šķiedras jumts un priekšējie sēdekļi, kamēr aizmugurējais beņķis ir vispār izņemts. Tas ļāvis svaru samazināt par aptuveni 50 kilogramiem. "BMW M5 CSL" dinamiskie raksturlielumi netiek atklāti, tomēr ražotājs atklāj, ka tas Nirburgringas trases apli veic septiņās minūtēs un 50 sekundēs, kar ir par aptuveni 20 sekundēm ātrāk nekā standarta "M5".