Gaidāms, ka vienapjoma automobilis "Chrysler Voyager" turpmāk Eiropā tiks piedāvāts kā "Lancia Pahedra", bet jaunās paaudzes "Chrysler 300C", kā debija plānota nākamgad, Eiropā būs pazīstams kā "Lancia Thesis". Turklāt "Chrysler" un "Lancia" izstrādās arī vienu kopīgu modeli – kompaktu apvidus automobili, kas būs pieejams kā Eiropas, tā arī Ziemeļamerikas tirgū.
Kā jau ziņojām, vienlaicīgi ar to no Eiropas tirgus pazudīs "Dodge" marka. Tomēr "Dodge" jaunais vidējās klases sedans, kas pašlaik ir tikai tapšanas stadijā, Eiropā aizstās "FIAT Croma" modeli, bet "Dodge Journey" šeit būs pazīstams kā "FIAT Ulysse".
Gaidāms, ka vienīgais "Chrysler" grupas globālais zīmols paliks tikai "Jeep" – šīs leģendārās markas apvidus automobiļi, tāpat kā līdz šim, tiks piedāvātāti visā pasaules tirgū.
Atgādināsim, ka šāgada vasarā "FIAT" kļuva par "Chrysler" grupas līdzīpašnieku, iegūstot 20 procentus tā akciju ar iespēju šo daļu palielināt līdz 35%. Sadarbības ietvaros abi autoražotāji plāno izmantot kopīgas platformas (pamatā "FIAT" koncerna), kā arī dzinējus un transmisijas. Tāpat autoražotāji apvienos komplektējošo detaļu iepirkumu, kas ļaus abiem ietaupīt līdz pat trim miljardiem dolāru gadā.