"Koenigsegg Agera" pamatā izmantota modernizēta "CCX" platforma, tāpēc šo automobiļu gabarīti ir līdzīgi. Jaunais modelis atšķiras vien ar uzlabotu aerodinamiku, cietāku oglekļa šķiedras virsbūves struktūru un jaunas formas lukturiem, kuros izmantoti diožu elementi.
Jaunais zviedru superauto aprīkots ar 4,7-litru V8 kompersormotoru, kas attīsta 910 zirgspēku jaudu un 1100 Nm griezes momentu. Dzinējs sajūgts ar sekvenciālo pārnesumkārbu, kas pārnesumus ļauj pārslēgt arī ar taustiņiem pie stūresrata.
Ņemot vērā šī jaudīgā automobiļa samērā nelielo svaru (1290 kg), no vietas līdz 100 km/h tas paātrinās 3,1 sekundē, bet tā maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 390 km/h.
Lai arī eksterjera un tehniskā ziņā "Agera" īpaši neatšķiras no līdzšinējā "CCX", salons tam mainījies kardināli. Interjerā uzstādīts digitāls mērinstrumentu panelis ar daudzfunkcionālu ekrānu, kurā atkarībā no iestatījumiem var tikt attēlots spidometrs, tahometrs, hronometrs trases apļa laika uzņemšanai, kā arī citi mērinstrumenti.
Gaidāms, ka "Koenigsegg Agera" maksās nepilnu miljonu eiro, zviedri plāno gadā izgatavot līdz 20 šādu superauto.