Ar autoražotāju nesaistīts brazīliešu dizaineris Eduardo Oliveira izstrādājis mūsdienu variāciju par leģendāro busiņu. Tas saglabā nostalģisko retro izskatu, apvienojot to ar mūsdienu tehnoloģijām un funkcionalitāti.
Lai autovadītāja sēdvieta atrastos maksimāli tuvu spēkrata priekšdaļai, motors novietots busiņa aizmugurējā daļā, tāpat kā oriģinālajam modelim. Ja busiņa priekšdaļa vizuāli praktiski pilnībā atkārto klasisko versiju, priekšējais vējstikls tam ir lielākā sagāzuma leņķī, lai uzlabotu aerodinamiku.
Brazīliešu dizaineris sagatavojis vairākas mūsdienu "hipija busiņa" modifikāciju variācijas, kuras vismaz pagaidām eksistē tikai virtuāli.
Atgādināsim, ka leģendārais "Volkswagen Type 2" (T1) tika ražots no 1950. līdz 1967.gadam (Brazīlijā līdz 1975.gadam). Tas tika aprīkots ar 1,1- līdz 1,5-litru benzīna dzinēju. Šobrīd "Volkswagen Transporter" no 2003.gada tiek ražots tā piektajā paaudzē (T5).