Lēmums palielināt garantijas termiņu tika pieņemts, lai uzturētu pieprasījumu pēc "Tata Nano" modeļa, kas šāgada novembrī Indijā tika pārdots nieka 509 vienībās. Viens no iemesliem pieprasījuma kritumā par 85% ir vairāki šī modeļa pašaizdegšanās gadījumi sliktās siltumizolācijas dēļ pie spēkrata karstākajiem mezgliem.
"Tata Motors" uzsācis servisa kampaņu, kurā visiem pārdotajiem "Nano" modeļiem piedāvā bez maksas uzlabot siltumizolāciju elektronikas un izplūdes sistēmai, tomēr šo akciju par rūpnīcas oficiālu atsaukumu nedēvē.
Kopš "Tata Nano" tirdzniecības uzsākšanas pērnā gada jūlijā Indijā pārdoti aptuveni 70 tūkstoši šo automobiļu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit