Jaunajam "Volvo FM MethaneDiesel" ir 13-litru dzinējs, kas attīsta 460 zirgspēku jaudu un 2300 Nm griezes momentu. Degvielas sastāvā ir līdz pat 75% sašķidrinātas metāna gāzes un atlikums ir dīzeļdegviela, bet šī proporcija var būt citāda, ņemot vērā transportlīdzekļa izmantojumu. Tā kā metāna gāze bieži ir daudz lētāka nekā dīzeļdegvielu, šādi ir iespējams būtiski ietaupīt.
Salīdzinot ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinējiem, kur degvielu aizdedzina aizdedzes sveces, metāna-dīzeļdegvielas variants piedāvā pa 30–40% augstāku efektivitāti, tas arī nozīmē degvielas patēriņa samazinājumu par līdz pat 25%. Kravas automašīnai, darbojoties ar biogāzi, tas samazina oglekļa dioksīda izmešus par līdz pat 70%, salīdzinot ar parasto dīzeļdzinēju.
Tehniski "Volvo FM MethaneDiesel" pamatā ir parasts dīzeļdzinējs, kas aprīkots ar gāzes inžektoriem, īpašu termosa veida degvielas tvertni, kas saglabā degvielu pie -140ºC šķidrā stāvoklī, un īpaši veidotu katalītisko neitralizatoru. Tā kā sašķidrinātā gāze ir saspiesta, degvielas tvertnē iespējams uzglabāt vairāk degvielas. Tas rada iespēju ar metānu-dīzeļdegvielu darbināmām kravas automašīnām nobraukt lielāku attālumu nekā tām, kas aprīkotas ar dzinējiem ar aizdedzes sveču tehnoloģiju. Tvertnē ir pietiekami degvielas, lai kravas automašīna ar kopējo masu līdz 40 tonnām normālā režīmā nobrauktu līdz 500 kilometriem.
"Volvo Trucks" praktiskie izmēģinājumi liecina, ka metāna-dīzeļdegvielas tehnoloģija ir tikpat uzticama kā parastie dīzeļdzinēji. Braukšanas īpašības ir apmēram līdzvērtīgas. Ja gāze beidzas, sistēma automātiski pārslēdzas uz dīzeļdegvielu. Autovadītājs par to informēts ar gaismas signālu mērinstrumentu panelī.
Šā gada augustā tiks uzsākta "Volvo FM MethaneDiesel" sērijveida ražošana, un šis modelis jau ir pasūtāms šodien, tiesa, to skaits ir ierobežots. Vispirms jaunais modelis būs pieejams Nīderlandē, Lielbritānijā un Zviedrijā, kur ir vislabāk attīstīta infrastruktūra sašķidrinātās metāna gāzes uzpildīšanai. Pašlaik tiek plānots 2011.gada laikā izgatavot apmēram 100 ar metānu-dīzeļdegvielu darbināmas kravas automašīnas.