"Audi A1 clubsport quattro" prototips aprīkots ar 2,5-litru turbopūtes benzīna dzinēju, kas aizgūts no "TT RS" un "RS3" modeļa. Tomēr "Audi A1" konceptuālās versijas gadījumā šis motoram veiktas būtiskas izmaiņas – uzstādīta citāda turbīna, starpdzesētājs un izplūdes sistēma. Rezultātā tas attīsta 503 zirgspēku jaudu un 660 Nm griezes momentu (diapazonā no 2500 līdz 5300 apgr./min). Dzinējs sajūgts ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
1390 kilogramu smagais "Audi A1 clubsport quattro" līdz 100 km/h paātrinās 3,7 sekundēs, bet līdz 200 km/h – 10,9 sekundēs. Automobiļa maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes.
"Audi A1 clubsport quattro" ir par 60 milimetriem platāks nekā sērijveida modelis. Tāpat tam ir kompozītmateriālu jumts, agresīvāka veidola virsbūves aerodinamiskais komplekts, keramiskās bremzes, regulējami amortizatori, 19 collu riteņi, bet izplūdes sistēma tam ir sacīkšu "Audi A4 DTM" stilā – ar izeju automobiļa kreisajos sānos pirms aizmugurējā riteņa.
"Audi A1" sportiskā koncepta salonā uzstādīti sēdekļi no "R8 GT" superauto.
Ar "Audi A1 clubsport quattro" konceptu ražotājs demonstrē, kādā stilā būs ieturēts gaidāmā "Audi S1 quattro" versija. Tiesa, sērijveidā tā būs krietni vien pieticīgāka – ar aptuveni 210 ZS jaudu.