Visupirms žurnālistiem nepatīk šī automobiļa dizains – dīvaina šķiet pati ideja radīt kabrioletu uz apvidus automobiļa bāzes. Piemēram, žurnāls "Road&Track" šo modeli nosaucis par "dīvainu mehānisku mutantu", savukārt "The Wall Street Journal" šo kabrioletu raksturojis kā "lēnu, šūpojošos, kratošos un dīvainu automobili, kuru var izmantot kokteiļu gatavošanai".
Četrvietīgais "Nissan Murano" kabriolets izstrādāts uz tāda paša nosaukuma apvidus automobiļa bāzes un tika prezentēts pērnā gada Losandželosas autoizstādē, bet tirdzniecībā ASV nonāca šāgada sākumā. Virsbūves stiprināšanas nolūkos inženieri atteicās no aizmugurējām durvīm un uzstādīja priekšējās durvis, kas ir par 20 centimetriem garākas nekā standarta apvidus automobilim. Tāpat šim kabrioletam nav centrālā virsbūves statņa, tomēr ir uzstādītas drošības caurules virsbūves aizmugurējā daļā, kas pasargā pasažierus automobiļa apgāšanās gadījumā. Nolaižamais jumts ir no auduma.
"Nissan Murano CrossCabriolet" pieejams ar 265 zirgspēku jaudīgu 3,5-litru V6 dzinēju un variatora transmisiju. Tā cena ASV ir no 47 tūkstošiem dolāru (ap 24 tūkst. latu).