Elektromobilis "smart forvision" izstrādāts sadarbībā ar vācu koncernu "BASF", kas palīdzējis ar dažādiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas izmantoti šajā prototipā. Piemēram, automobiļa jumts klāts ar organiskajiem saules paneļiem, kuri ar enerģiju apgādā multimediju sistēmu un klimata kontroli, neizmantojot citus spēkrata enerģijas avotus.
Durvju un interjera konstrukcijā izmantota ekoloģiska šķiedra, kas stiprināta ar oglekļa šķiedru. Tas ļāvis automobiļa masu samazināt par 50% salīdzinājumā ar tērauda konstrukciju un par 30% salīdzinājumā ar alumīniju. Riteņu diski pilnībā izgatavoti no speciālas plastmasas un ir par trim kilogramiem vieglāki nekā analoģiski alumīnija diski.
Nākamās paaudzes "smart fortwo" sērijveida versija tiks izgatavota uz jaunas aizmugurējo riteņu piedziņas platformas, ko "Daimler" izstrādājis sadarbībā ar "Renault-Nissan" aliansi. Gaidāms, ka ražošanā jaunais modelis nonāks jau nākamgad.