Foto: Publicitātes foto
"Peugeot 308" modelis no tā ražošanas uzsākšanas 2007.gada rudenī šobrīd sasniedzis izlaides miljono eksemplāru. Jubilejas automobilis, kas noripojis no ražošanas konveijera Sošo (Francija), aprīkots ar 1,6-litru "e-HDI" dīzeļdzinēju, kas CO2 izmešos rada tikai 98 g/km.

"Peugeot 308" pārdošana tika uzsākta 2007. gadā, un tas bija ļoti veiksmīgā priekšgājēja "307" pēctecis. Sākotnēji tirgū ienāca "308" ar trīs un piecu durvju versiju, 2008.gadā sekoja universālis "SW". 2009.gadā debitēja "308 CC" kupeja-kabriolets ar elektrisko cieto jumtu, kas šobrīd ir viens no veiksmīgākajiem savā segmentā.

Tikai pirms dažiem mēnešiem modelis "308" tika modernizēts – atjauninātais "308" tika aprīkots ar vēl ekonomiskāku dīzeļa dzinēju 1,6 "e-HDi" ar "Stop&Start" tehnoloģiju un ar īpaši zemu oglekļa dioksīda emisiju – 98 g/km.

Šobrīd Sošo un Mulhausas rūpnīcās tiek saražoti tūkstoš eksemplāri "Peugeot 308" modeļu dienā. Šāgada pārdošanas mērķis ir 220 000 eksemplāru visā pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!