Foto: Publicitātes foto
Kompānija "BMW" šodien Minhenē prezentēja jaunās paaudzes 3.sērijas sedanu (F30 – rūpnīcas indekss), tomēr globālā debija šim automobilim būs janvārī notiekošajā Detroitas autoizstādē. Tirdzniecībā Eiropā jaunais "BMW" modelis nonāks februārī.

Sestās paaudzes "BMW" 3.sērijas sedans izgatavots uz jaunas šasijas. Automobilis kļuvis par 93 milimetriem garāks un sešiem milimetriem šaurāks par savu priekšteci. Jaunā sedana kopgarums ir 4 624 mm, bet riteņu garenbāze – 2 810 mm (+50 mm). Automobiļa virsbūve kļuvusi izturīgāka, bet pašmasa samazināta par 50 kilogramiem (līdz 1 415 kg). Tāpat samazināta virsbūves aerodinamiskā pretestība.

Jau bāzes aprīkojumā "BMW" 3.sērijas sedans iegūs "Drive Performance Control" sistēmu, kas ļauj autovadītājam izvēlēties individuālus stūres iekārtas, adaptīvās balstiekārtas, stabilizācijas sistēmas u.c. iestatījumus.

Sākotnēji jaunajam 3.sērijas sedanam tiks piedāvāti divi benzīna dzinēji – divlitru četrcilindru turbopūtes ar 245 ZS un 350 Nm (versijā "BMW 328i"), kā arī trīslitru sešcilindru turbomotors ("335i"). Dīzeļdzinējs būs viens – divlitru četrcilindru, kas atkarībā no versijas attīsta 163 vai 184 ZS, bet griezes moments abos gadījumos būs vienāds – 380 Nm.

Mēnesi pēc jaunās "BMW" 3.sērijas sedana nonākšanas tirdzniecībā tā piedāvājumu papildinās vēl divas modifikācijas ar dīzeļdzinēju (116 ZS un 143 ZS) un 184 ZS benzīna motors.

Motori tiks sajūgti vai nu ar sešpakāpju mehānisko, vai astoņapakāpju automātisko pārnesumkārbu. Tāpat visām "BMW" 3.sērijas modifikācijām būs dzinēja "Start&Stop" sistēma, bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma un pazeminātas rites pretestības riepas.

Nākamā gada beigās gaidāma arī 3.sērijas hibrīda versija, kas aizgūs "ActiveHybrid" spēka agregātu no jau pazīstamās 5.sērijas modifikācijas. Hibrīda versija kopumā attīsta 340 zirgspēku jaudu, sevī apvienojot 306 ZS jaudīgo sešcilindru benzīna turbomotoru, elektromotoru, litija jonu akumulatorus un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

"BMW" 3.sērijai būs plašas aprīkojuma iespējas, par papildus samaksu to papildinot ar automātisko parkošanās sistēmu, video kamerām pa virsbūves perimetru, projekcijas ekrānu, multimediju sistēmu ar piekļuvi internetam u.tml. Tāpat gaidāma sportiskā "M" pakotne.

320d

320d EfficientDynamics

328i

335i

Dzinēja tilpums

1995 cc

1995 cc

1997 cc

2979 cc

Jauda

184 ZS

163 ZS

245 ZS

306 ZS

Griezes moments

380 Nm

380 Nm

350 Nm

400 Nm

Paātrinājums līdz 100 km/h (automātam), s

7,5 s (7,6 s)

8,0 s (8,1 s)

5,9 s (6,1 s)

5,5 s (5,5 s)

Maksimālais ātrums (automātam) km/h

235 km/h (230 km/h)

230 km/h (225 km/h)

250 km/h (250 km/h)

250 km/h (250 km/h)

Vidējais degv. patēriņš (automātam)

4,5 l / 100 km (4,4 l / 100 km)

4,1 l / 100 km (4,1 l / 100 km)

6,4 l / 100 km (6,3 l / 100 km)

7,9 l / 100 km (7,2 l / 100 km)

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!