Jaunā "Cinquone Stradale" versija saglabā tādu pašu veidolu kā sacīkšu automobilim. Tādējādi šim koplietošanas ceļiem paredzētajam automobilim ir tāds pats motora pārsegs ar divām ventilācijas atverēm, priekšējais buferis ar milzīgu gaisa tvērēju, paplašinātas riteņu arkas un dekoratīvās sliekšņu uzlikas, kā arī aizmugurējais buferis ar difuzoru un centrā novietotu izplūdes sistēmas izeju.
Dzinējs paliek tas pats – 1,4-litru turbopūtes benzīna motors, kas attīsta 300 zirgspēku (par 60 ZS mazāk nekā sacīkšu versijai). Šis dzinējs izgatavots uz "FIAT 500" standarta agregāta bāzes, kam uzstādīta ražīgāka turbīna, citāda ieplūdes un izplūdes sistēma, kā arī pārprogrammēts motora elektroniskais vadības bloks.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit