Jaunā "Cinquone Stradale" versija saglabā tādu pašu veidolu kā sacīkšu automobilim. Tādējādi šim koplietošanas ceļiem paredzētajam automobilim ir tāds pats motora pārsegs ar divām ventilācijas atverēm, priekšējais buferis ar milzīgu gaisa tvērēju, paplašinātas riteņu arkas un dekoratīvās sliekšņu uzlikas, kā arī aizmugurējais buferis ar difuzoru un centrā novietotu izplūdes sistēmas izeju.
Dzinējs paliek tas pats – 1,4-litru turbopūtes benzīna motors, kas attīsta 300 zirgspēku (par 60 ZS mazāk nekā sacīkšu versijai). Šis dzinējs izgatavots uz "FIAT 500" standarta agregāta bāzes, kam uzstādīta ražīgāka turbīna, citāda ieplūdes un izplūdes sistēma, kā arī pārprogrammēts motora elektroniskais vadības bloks.
No salona ir izņemts aizmugurējais sēdeklis, kas aizstāts ar šķērsstabilizatoru. Savukārt priekšējie sēdekļi aizstāti ar sporta sēdekļiem un četrpunktu drošības jostām.
Rezultātā automobilis sver tonnu, bet tā dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti.