"Brabus 800 Coupe" izmanto to pašu V12 biturbo dzinēju, tomēr tā jauda palielināta līdz 800 zirgspēkiem (+283 ZS), bet griezes moments – līdz 1420 Nm (+590 Nm). Tomēr, lai automobilim neizjuktu transmisija, maksimālais griezes moments elektroniski ierobežots pie 1100 Nm atzīmes.
Šādu dzinēja veiktspējas pieaugumu "Brabus" inženieriem izdevies panākt, motora darba tilpumu palielinot no 5,5 līdz 6,3 litriem (mainīts cilindru diametrs un virzuļu gājiens), pārprogrammējot dzinēja elektronisko vadības bloku, uzstādot ražīgākas turbīnas, kā arī sportiskāku izplūdes sistēmu. Tāpat uzstādīta "Brabus" uzlabota piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba un pašbloķējošais diferenciālis.
Līdz 100 km/h šī kupeja paātrinās 3,9 sekundēs, bet līdz 200 km/h – 10,3 sekundēs. "Brabus 800 Coupe" maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 350 km/h atzīmes.
Vēl šim automobilim ir par 25 milimetriem pazemināta balstiekārta, sešcilindru bremžu skavas un 21 collas riteņu diski.
"Braubs 800 Coupe" cena pagaidām netiek atklāta.