"Brabus 800 Coupe" izmanto to pašu V12 biturbo dzinēju, tomēr tā jauda palielināta līdz 800 zirgspēkiem (+283 ZS), bet griezes moments – līdz 1420 Nm (+590 Nm). Tomēr, lai automobilim neizjuktu transmisija, maksimālais griezes moments elektroniski ierobežots pie 1100 Nm atzīmes.
Šādu dzinēja veiktspējas pieaugumu "Brabus" inženieriem izdevies panākt, motora darba tilpumu palielinot no 5,5 līdz 6,3 litriem (mainīts cilindru diametrs un virzuļu gājiens), pārprogrammējot dzinēja elektronisko vadības bloku, uzstādot ražīgākas turbīnas, kā arī sportiskāku izplūdes sistēmu. Tāpat uzstādīta "Brabus" uzlabota piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba un pašbloķējošais diferenciālis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit