"SSC Tuantara" superauto interjerā nebūs tradicionālo mērinstrumentu, to vietā būs trīs ekrāni: lielākajā no tiem tiks demonstrēts braukšanas ātrums un dzinēja apgriezieni, savukārt mazākajos divos – izvēlētais transmisijas pārnesums un apļa laiks sacīkšu trasē. Divi ekrāni būs arī pasažiera pusē, kuros norādīts braukšanas ātrums un pārslodze (G).
Vidusmotora komponējuma aizmugurējo riteņu piedziņas "SSC Tuatara" būs aprīkots ar septiņlitru V8 biturbo dzinēju, kas attīsta 1370 zirgspēku jaudu un 1411 Nm griezes momentu. Dzinēja maksimālo apgriezienu skaits sasniegs 9200. Motors sajūdzams ar septiņpakāpju mehānisko vai septiņpakāpju sekvenciālo transmisiju.
Ar oglekļa šķiedras virsbūvi aprīkotais superauto līdz 100 km/h paātrināsies 2,5 sekundēs, bet ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci veiks 9,75 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums – 441 km/h. Salīdzinājumam – šobrīd pasaulē visātrākais sērijveida auto "Bugatti Veyron Super Sport" spēj paātrināties līdz 431 km/h (tomēr klientu automobiļiem maksimālais braukšanas ātrums ierobežots pie 415 km/h atzīmes).
Gaidāms, ka tirdzniecībā "SSC Tuatara" nonāks jau šāgada beigās. Tā cena ASV būs no miljona dolāru.