"SSC Tuantara" superauto interjerā nebūs tradicionālo mērinstrumentu, to vietā būs trīs ekrāni: lielākajā no tiem tiks demonstrēts braukšanas ātrums un dzinēja apgriezieni, savukārt mazākajos divos – izvēlētais transmisijas pārnesums un apļa laiks sacīkšu trasē. Divi ekrāni būs arī pasažiera pusē, kuros norādīts braukšanas ātrums un pārslodze (G).
Vidusmotora komponējuma aizmugurējo riteņu piedziņas "SSC Tuatara" būs aprīkots ar septiņlitru V8 biturbo dzinēju, kas attīsta 1370 zirgspēku jaudu un 1411 Nm griezes momentu. Dzinēja maksimālo apgriezienu skaits sasniegs 9200. Motors sajūdzams ar septiņpakāpju mehānisko vai septiņpakāpju sekvenciālo transmisiju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit