"Subaru Impreza WRX STI" speciālā versija "S206" ieguvusi mazliet atšķirīgus virsbūves aerodinamiskos elementus, kas paredz citādu priekšējo buferi, radiatora dekoratīvo režģi, dekoratīvie sliekšņi un aizmugurējais spoileris. Salonā uzstādīti "Recaro" sēdekļi, kas pāršūti ar alkantaru, un jauns, ar ādu apšūts stūresrats.
Automobilis aprīkots ar četrcilindru turbopūtes opozītmotoru, kas attīsta 320 zirgspēku jaudu un 431 ņūtonmetru griezes momentu – tas ir attiecīgi par 20 ZS un 24 Nm vairāk nekā standarta "WRX STI" modifikācijai. Veiktspējas pieaugums panākts, uzlabojot turbopūti, pārprogrammējot dzinēja elektronisko vadības bloku un uzstādot citādu izplūdes sistēmu. "S206" modifikācijas dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti.
Vēl "Subaru Impreza WRX STI" atšķiras ar jauniem "Bilstein" amortizatoriem, "STI" atsperēm, sešcilindru "Brembo" bremzēm priekšējai riteņu asij un četrcilindru – aizmugurējai. Tāpat automobilis aprīkots ar 19 collu "BBS" riteņu diskiem un "Michelin Pilot Super Sport" riepām.
No paredzētajiem 300 eksemplāriem simts vienības tiks izgatavotas ar "NBR Challange" pakotni, kas radīta par godu "Impreza" uzvarai savā klasē 24 stundu sacīkstēs Nirburgringas trasē šāgada jūnijā. Šajā pakotnē ietilpst oglekļa šķiedras jumts un aizmugurējais antispārns. "Subaru" gan atzīmē, ka visi šīs "NBR Challenge" pakotnes spēkrati ir jau pārdoti pēc provizoriskajiem pasūtinājumiem.