"Ford Focus Electric" aprīkots ar 92 kW elektromotoru un litija jonu akumulatoriem. Bez atkārtotas uzlādes tas spējīgs nobraukt aptuveni 160 km distanci. No tradicionālās elektrorozetes akumulatori uzlādējami trīs četrās stundās. ASV šāds elektromobilis maksās nepilnus 40 tūkstošus dolāru.
Savukārt "Ford C-Max" hibrīds tiks pozicionēts kā "Toyota Prius" konkurents. "Ford C-Max" hibrīds būs pieejams divās versijās – "Hybrid" un "Energi". Otrā no tām atšķiras ar iespēju akumulatorus uzlādēt arī no tradicionālās elektrozetes (līdzīgi kā "Toyota Prius Plug-in").
Abas "Ford C-Max" hibrīda modifikācijas iegūs 185 zirgspēku agregātu, kas apvieno divlitru benzīna dzinēju, elektromotoru un litija jonu akumulatoru komplektu. Ražotājs apgalvo, ka šis automobilis tikai ar elektroenerģiju būs spējīgs nobraukt vairāk nekā "Toyota Prius", bet ar pilnu degvielas tvertni – vairāk nekā "Chevrolet Volt".
"Ford C-Max" hibrīds tirdzniecībā ASV nonāks nākamā gada otrajā pusē.