Aizmugurējo riteņu piedziņas "Dankervoort D8 GTO" rodsters izgatavots uz cauruļu rāmja, bet tā virsbūves paneļi ir no oglekļa šķiedras. Tāpat konstrukcijā izmantots alumīnijs un tērauds.
Automobilis aprīkots ar pārveidotu "Audi" 2,5-litru pieccilindru dzinēju, kas aizgūts no "Audi RS3"un "TT RS" modeļa. Holandiešu rodstera gadījumā tas kļuvis par 30 kilogramiem vieglāks, kas panākts, uzstādot citādu izplūdes sistēmu un vairāku jaunu motora detaļu dēļ.
Ar speciālu slēdzi kokpitā autovadītājs dzinēja jaudu var mainīt pats – vai nu 340 vai 400 zirgspēku. Motors sajūgts ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Līdz 100 km/h rodsters paātrinās trīs sekundēs un maksimāli sasniedz 255 km/h. Vidējais degvielas patēriņš – 10 līdz 12 litri benzīna uz 100 km. Tāpat šis kļuvis par pirmo "Dankervoort" modeli, kas aprīkots ar elektronisko vilkmes kontroles sistēmu.
Ražošanā "Dankervoort D8 GTO" rodsters nonāks nākamgad, turklāt pirmie tā 25 eksemplāri jau ir rezervēti pēc provizoriskajiem pasūtinājumiem. Automobiļa cena būs no 100 līdz 150 tūkstošiem eiro.