Foto: Publicitātes foto

Kompānija "BMW" publicējusi pirmos oficiālos attēlus ar jaunās paaudzes 1. sērijas hečbeka trīsdurvju versiju. Tāpat ar šo modifikāciju modeļa piedāvājumā debitē visekonomiskākais dzinējs (versijā "114i") un visjaudīgākais motors ("M 135i").

Bāzes versijā trīsdurvju hečbeks tiks aprīkots ar divvietīgo aizmugurējo sēdekli, bet par tā trīsvietīgo versiju nāksies piemaksāt papildus. Bagāžas nodalījuma tilpums salīdzinājumā ar piecdurvju modifikāciju ir tāds pats – 360 litru (ar nolaistām atzveltnēm – 1 200 litru).

Līdz ar trīsdurvju modifikāciju 1. sērijas saimē debitē tās visekonomiskākais dzinējs – 1,6-litru turbopūtes benzīna motors ar 102 zirgspēku jaudu un 180 ņūtonmetru griezes momentu. Šī versija tiks indeksēta ar "114i". Līdz 100 km/h tā paātrinās 11,2 sekundēs, maksimāli sasniedz 195 km/h un vidēji patērē 5,5 litrus benzīna uz 100 km.

Tāpat debitē šī modeļa visjaudīgākā versija – "M 135i". Tā būs aprīkota ar 320 zirgspēku jaudīgu trīslitru sešcilindru turbomotoru. Versijā ar mehānisko pārnesumkārbu tā līdz 100 km/h paātrināsies 5,1 sekundē, bet ar astoņpakāpju automātisko – 4,9 sekundēs. Salīdzinājumam – tieši tikpat ātri līdz 100 km/h paātrinās 1. sērijas "M Coupe" ar 340 ZS motoru un mehānisko pārnesumkārbu.

Neskaitot jaudīgo dzinēju, "M 135i" atšķirsies ar 18 collu riteņiem, sportiskāka regulējuma balstiekārtu un stūres sistēmu, kā arī spēcīgākām bremzēm un agresīvāka veidola virsbūves aerodinamisko elementu komplektu.

Gaidāms, ka šoruden 1. sērijas piedāvājumu papildinās arī pilnpiedziņas versijas, kas būs pieejamas "135i" modifikācijai un spēkratiem ar dīzeļdzinēju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!