"Opel" fundamentāli atjauno motoru klāstu. Tagadējā dzinēju pamata piedāvājuma spektrs tiks aizstāts ar pilnībā jaunām benzīna un dīzeļdzinēju saimēm. Šo pārmaiņu mērķis ir kļūt par industrijā vadošajiem ne tikai degvielas patēriņa un emisiju daudzuma ziņā, bet arī nodrošinot specifisku griezes momentu un samazinātu motora trokšņu līmeni, informē ražotājs.
Pirmais jaunais motors, ar kuru tiks iepazīstināta plašāka sabiedrības daļa, būs 1 598 kubikcentimetru četrcilindru benzīna turbodzinējs ar tiešo iesmidzināšanu un "Start&Stop" tehnoloģiju. Jaunais SIDI (spark ignition direct injection jeb dzirksteļaizdedzes tiešā iesmidzināšana) "Ecotec" dzinējs būs pieejams ar dažādiem jaudas parametriem un vairākos automašīnu modeļos. Ražošana Ungārijas rūpnīcā tiks uzsākta šāgada beigās.
Uzsvars tika likts uz griezes momentu, kas jaunajos dzinējos ir līdz pat 187,5 Nm uz darba tilpuma litru – atzīstams rādītājs sērijveidā ražotam benzīna dzinējam. Maksimālais griezes moments ir līdz pat 300 Nm, un tas ir pieejams jau pie 1 700 apgriezieniem minūtē. Maksimālā jauda līdz pat 200 ZS tiek sasniegta pie 4 700 apgr. min. Salīdzinājumā ar iepriekšējo 1,6-litru turbo benzīna dzinēju, degvielas patēriņš un CO2 emisiju daudzums ticis samazināts par 13 procentiem.