Modernizēto "BMW" 7. sērijas sedanu varēs atpazīt pēc jauna priekšējā bufera un lukturiem (par papildus samaksu – pilnībā diožu), kā arī radiatora dekoratīvā režģa, kurā vairs ir tikai deviņas vertikālās redeles agrāko 12 vietā.
Salonā uzstādīti jauni priekšējie sēdekļi, bet aizmugurējiem pasažieriem būs pieejama jauna multimediju sistēma ar 9,2 collu ekrānu, kas piestiprināts pie priekšējā sēdekļa atzveltnes. Vēl par papildus samaksu varēs pasūtināt 1 200 vatu "Bang & Olufsen" audio sistēmu.
Būtiskākie jauninājumi autovadītāja sēdpozīcijā – pilnībā digitāls mērinstrumentu panelis, kas tiek attēlots uz 10,2 collu ekrāna. Analogās tahometra un spidometra skalas aizstātas ar digitālām. Mērinstrumenta paneļa grafika mainās atkarībā no braukšanas režīma.
Visas 7. sērijas modifikācijas jau standartā būs komplektētas ar aizmugurējo pneimatisko balstiekārtu. Savukārt stūres sistēmai tagad ir elektrohidrauliskais pastiprinātājs, bet šasijai būs četri darbības režīmi – "Eco Pro", "Comfort", "Sport" un "Sport+". Savukārt modifikācijā ar aktīvo stūres sistēmu, kas maina pārnesuma attiecību atkarībā no braukšanas režīma, šasija iegūs papildus režīmu "Comfort+".
Modernizētā "BMW" limuzīna piedāvājumu papildina jauns trīslitru dīzeļdzinējs ar 381 zirgspēka jaudu (740 Nm), kuram ir trīs turbīnas un ir pieejams tikai komplektācijā ar pilnpiedziņas sistēmu. Šāds "BMW 750d xDrive" līdz 100 km/h paātrinās 4,9 sekundēs. Atgādinām, ka šis motors pieejams arī 5. sērijas modelim, "X5" un "X6". Tāpat pieejamas mazāk jaudīgas modifikācijas ar trīslitru dīzeļdzinēju – "740d" (313 ZS) un "730d" (258 ZS).
Atjaunināts arī benzīna dzinēja piedāvājums. "BMW 750i" 4,4-litru V8 biturbo motors tūrpmāk attīstīs 450 ZS un ļaus limuzīnam līdz 100 km/h paātrināties 4,8 sekundēs, bet "740i" ar trīslitru sešcilindru turbomotoru attīsta 320 ZS. Jaudīgākajā modifikācijā "760i" joprojām tiks uzstādīts tas pats V12 dzinējs ar 544 ZS, kas sedanu līdz 100 km/h paātrina 4,6 sekundēs.
"BMW ActiveHybrid 7" hibrīda spēka agregātā līdzšinējais V8 dzinējs aizstāts ar 320 ZS sešcilindru benzīna motoru, kas sistēmā strādā komponējumā ar 55 ZS elektromotoru. Līdz 100 km/h hibrīds paātrinās 5,7 sekundēs un vidēji patērē 6,8 litrus benzīna uz 100 km – tas ir par 14% mazāk nekā līdzšinējam hibrīdam ar V8 dzinēju. Tikai ar elektroenerģiju tas spējīgs nobraukt aptuveni četrus kilometrus.
Visi dzinēji tiek sajūgti ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Pilnpiedziņas sistēma par papildus samaksu pieejama modifikācijām "750i", "740d" un "730d".