Kompānija "Jaguar" modernizējusi modeļu flagmani "XJ", kas ieguvis jaunu dzinēju, uzlabotu šasiju un jaunas papildus aprīkojuma iespējas. Līdzīgas tehniskās izmaiņas skārušas arī "XF" sedanu un universāli.
Viens no būtiskākajiem jaunievedumiem – pieclitru V8 atmosfēriskā dzinēja aizstāšana ar trīslitru sešcilindru kompresormotoru, kas tika prezentēts pirms pāris nedēļām. Tas attīsta 340 ZS jaudu un 450 Nm griezes momentu.
Komplektācijā ar šo dzinēju "Jaguar XJ" līdz 100 km/h paātrinās 5,9 sekundēs un vidēji patērē 9,4 litrus benzīna uz 100 km. Salīdzinājumam: ar pieclitru V8 atmosfērisko motoru 385 ZS jaudīgais sedans līdz 100 km/h paātrinājās 5,7 sekundēs un vidēji patērēja 11,4 litrus uz 100 km.
Tāpat modernizētais "Jaguar XJ" ieguvis astoņpakāpju automātisko "ZF" pārnesumkārbu, kas tiks uzstādīta visās modeļa versijās. Tāpat luksusa sedanam būs citas balstiekārtas atsperes, amortizatori un balstiekārtas elektroniskā vadība. Tāpat modelis iegūs jaunu 825 vatu audiosistēmu, ko "Jaguar" izstrādājis sadarbībā ar kompāniju "Meridian". Šī stereo sistēma būs standartā "Portfolio" un "Supersport" komplektācijas līmenī.
Tirdzniecībā modernizētais "Jaguar XJ" nonāks šāgada septembrī.
Līdzīgas tehniskās izmaiņas skārušas arī "XF" sedanu un universāli – arī tiem V8 atmosfēriskais dzinējs tiek aizstāts ar minēto sešcilindru kompresormotoru un visām versijām būs astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Piedāvājumu papildina divlitru turbopūtes četrcilindru benzīna dzinējs (240 ZS, 340 Nm), bet 2,2-litru dīzeļmotors turpmāk būs pieejams divās versijās – ar 163 vai 200 ZS. Savukārt sportiskā modifikācija "XFR" pircēji varēs iegādāties "Speed Pack", kas šo modeli parada vēl azartiskāku.