Kompānija "Land Rover" publicējusi pirmo oficiālo informāciju un attēlus ar jaunās paaudzes "Range Rover" modeli. Plašākai sabiedrībai jaunais markas flagmanis tiks parādīts septembrī notiekošajā Parīzes autoizstādē, drīz pēc kā tas arī nonāks tirdzniecībā.
Gaidāmais "Range Rover" izgatavots uz jaunas alumīnija platformas, kas savā būtībā ir modernizēta "Jaguar XJ" šasija. Tāpat no alumīnija būs izgatavota "Range Rover" virsbūve, kas ir par 39% vieglāka nekā līdzšinējās paaudzes modeļa tērauda virsbūve. Tādējādi jaunais "Range Rover" ir vidēji par 420 kilogramiem vieglāks nekā priekštecis. Piemēram, modifikācija ar pieclitru V8 atmosfērisko dzinēju ir par 318 kg vieglāka nekā analoģiska modifikācija pašreizējā paaudzē.
"Land Rover" pagaidām neprecizē jaunā "Range Rover" gabarītus, vien atklājot, ka tā riteņu garenbāze kļuvusi lielāka, vietu aizmugurējo pasažieru kājām palielinot par 118 milimetriem salīdzinājumā ar priekšteci. Savukārt par papildus samaksu "Range Rover" modelim varēs pasūtināt divus atsevišķus aizmugurējos sēdekļus, kurus pa vidu atdala konsole.
Vēl šim modelim izstrādāta jauna pneimatiskā balstiekārta, kas, pēc izstrādātāju vārdiem, uzlabos vadāmību, braucot līkumos, kā arī ir padarījusi stūres sistēmu informatīvāku. Modernizēta arī "Terrain Response" sistēma, kurai turpmāk būs arī automātiskais režīms.
Sākotnēji Eiropas tirgū "Range Rover" modelim tiks piedāvāti trīs dzinēji, starp kuriem ir modernizēts V8 kompresormotors, kā arī divi dīzeļa motori – trīslitru sešcilindru un 4,4-litru V8. Dzinēji sajūgti ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.