"Toyota GT-86" ir viens no auto entuziastu gaidītākajiem un apspriestākajiem jaunajiem modeļiem šogad. Ar šo sportisko kupeju "Toyota" atgriežas kādreiz sev tik ierastajā nišā, bet vai šobrīd tirgus tam ir gatavs? To "DELFI Auto" devās noskaidrot uz sacīkšu trasi Pērnavā.
"Toyota" pēdējās dekādēs ir pazīstams ar tādiem sportiskajiem modeļiem kā "MR2", "Supra" un "Celica", no kuriem pēdējo ražot pārtrauca 2007. gadā. Stāstot par jauno "GT-86", ražotājs atsaucas uz vēl senākiem laikiem, 60. gadu beigām, un "2000GT" kupeju, kurai modernais modelis ir estētiski vislīdzīgākais. Savukārt ideoloģiskajā un nosaukuma ziņā "Toyota" atsaucas uz 80. gadu vidus "AE-86" modeli, kas tika saražots miljonā vienību (salīdzinājumam – "Celica" visās tās paaudzēs tika izgatavota nepilnos četros miljonos vienību).
Daļu no "GT-86" priekštečiem "Toyota" importētājs Baltijas valstīs bija izstādījis arī saistītajā pasākumā Pērnavas trasē, kur lielāko uzmanību piesaistīja no Latvijas atvestā "Supra" (sk. galeriju).