Kompānija "Jaguar" oficiāli prezentējusi "F-Type" rodsteru pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē.
Automobilis ir 4470 milimetru garš, 1923 mm plats un 1296 mm augsts, bet tā riteņu garenbāze ir 2622 mm. Tādējādi "Jaguar" rodsters ir par 324 mm īsāks nekā "XK" modelis un par 21 mm īsāks nekā "Porsche 911".
"Jaguar F-Type" komplektācijā ar V8 kompresormotoru sver 1597 kilogramus – tas ir par 63 kg mazāk nekā analoģiska aprīkojuma "XK". Autoražotājs norāda, ka centies maksimāli samazināt šī rodstera svaru, virsbūves un šasijas konstrukcijā plaši izmantojot alumīniju.
Bagāžas nodalījuma tilpums ir 200 litru. "Jaguar F-Type" auduma jumts nolokāms 12 sekundēs, ko var izdarīt, arī braucot ar ātrumu līdz 50 km/h. Vēl šim automobilim pie 96 km/h ātruma automātiski izbīdās aizmugurējais spoileris, bet atpakaļ tas iebīdās pie 64 km/h.
Sākotnēji "Jaguar F-Type" būs pieejams trīs versijās – "F-Type", "F-Type S" un "F-Type V8 S". Pirmās divas versijas tiek aprīkots ar trīslitru, sešcilindru kompresormotoru, kas attīsta attiecīgi 340 un 380 ZS jaudu. Šie spēkrati līdz 100 km/h paātrinās attiecīgi 5,1 un 4,9 sekundēs, maksimāli sasniedzot 260 un 275 km/h ātrumu.
Sportiskākā "Jaguar F-Type" modifikācija "V8 S" iegūs pieclitru V8 kompresormotoru ar 495 zirgspēku jaudu un 625 ņūtonmetru griezes momentu. Līdz 100 km/h šāds rodsters paātrināsies 4,3 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 300 km/h atzīmes.
Visi dzinēji sajūgti ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Vācijā "Jaguar F-Type" maksās no 73 400 eiro, bet V8 versija maksās no 99 900 eiro.