Foto: DELFI

Vispusīgi labam mazajam automobilim jābūt vieglam svarā un lietošanā, kā arī samērā lētam iegādē un ekspluatācijā. Dīzeļdzinēji mazos automobiļos plašā izplatībā ienāca salīdzinoši nesen, jo sākotnēji bija smagnēji un tika izstrādāti lielākiem spēkratiem. Līdzīgi ar hibrīdiem – to efektivitāte novērojama salīdzinoši smagos automobiļos. Kā būs ar salīdzinoši mazo hibrīdu "Toyota Yaris HSD"?

Nule korporācija "Toyota" paziņojusi, ka pirmo reizi realizējusi vairāk nekā miljonu hibrīdu gada laikā. Tas viss aizsākās 1997. gadā, kad "Toyota" sērijveida ražošanā ieviesa "Prius" modeli. Toreiz citi autoražotāji brīnījās par šādu japāņu soli, lai arī hibrīda tehnoloģijas kā iespējamo nākotni apzinājās gandrīz visi lielākie ražotāji. Vienkārši tirgus, pēc citu ražotāju domām, tam vēl neesot bijis gatavs.

Šobrīd "Prius" saime pieaugusi līdz trim modeļiem – standarta, palielinātās ietilpības "Prius+" un no rozetes uzlādējamā "Prius Plug-in". Pirms kāda laika "Prius" hibrīda tehnoloģijas debitēja arī kompaktajā hečbekā "Auris", bet nu "Hybrid Synergy Drive" (HSD) nonācis līdz mazajam, piecdurvju "Yaris".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!