"Subaru BRZ" kupejas jaudīgākā versija "STi" saglabās atmosfērisko dzinēju – autoražotājs neplāno izmantot ne turbopūti, ne mehānisko kompresoru, ne arī pilnpiedziņas sistēmu spēkrata konstrukcijas īpatnību dēļ, vēsta izdevums "Auto Express" ar atsauci uz "Subaru" tirgvedības vadītāju Atosi Atake.
Lai palielinātu esošā divlitru spēka agregāta jaudu, "Subaru" inženieri plāno nomainīt ieplūdes un izplūdes sistēmu, uzlabot vārstu vadības sistēmu un palielināt dzinēja maksimālo apgriezienu skaitu līdz 7500 apgr./min. Pēc šiem pārbūves darbiem motora jaudu izdošoties palielināt no esošajiem 200 zirgspēkiem līdz aptuveni 233 ZS.
Tāpat "STi" modifikācijas "Subaru BRZ" atšķirsies ar citādām atsperēm un amortizatoriem, spēcīgākām bremzēm un 18 collu riteņiem. Kupejai būs agresīvāka veidola virsbūves aerodinamiskais komplekts, ieskaitot lielāku antispārnu. Salonā būs uzstādīti vēl sportiskāka profila sēdekļi.