Sportiskā kupeja "Toyota GT-86" jaudīgākajā versijā būs hibrīds, intervijā britu izdevumam "Top Gear" atklājis "Toyota" sportisko automobiļu galvenais inženieris Tecuja Tada.
Pēc Tadas vārdiem, nedz turbīna, nedz mehāniskais kompresors dzinēja jaudas palielināšanai neatbilst "Toyota GT-86" filosofijai, turklāt tam būtu mūsdienu prasībām pārlieku liels degvielas patēriņš un kaitīgo izmešu daudzums motora izplūdē.
"Toyota GT-86" jaudīgākā versija iegūs jaunas paaudzes hibrīda sistēmu, kas akumulatoru vietā izmanto supravadītājus. Tada uzsvēr, ka līdz šim supravadītāju tehnoloģija bija pārlieku dārga, lai to ieviestu sērijveida ražošanā, tomēr "Toyota" inženieri strādā pie tā, lai tamlīdzīga sistēma nonāktu arī standarta automobiļos.
Vēl Tada atklājis, ka "Toyota GT-86" modeļa kabriolets debitēs nākamā gada pavasarī Ženēvas autoizstādē.
Jau rakstījām, ka savukārt "Subaru" analoģiskā "BRZ" kupeja jaudīgākajā modifikācijā "STi" saglabās esošo divlitru atmosfērisko benzīna dzinēju.