Atverot "Nissan Leaf" motora pārsegu, nezinātājs uzreiz pat nepateiks, ka šis ir elektromobilis – skatam paveras motortelpa ar iekšdedzes dzinējam raksturīgo noformējumu. Tas ir veikls triks vai arī tikai sakritība. Neskatoties uz pirmo vizuālo iespaidu, "Nissan Leaf" nav pat hibrīds, tas ir simtprocentīgs elektromobilis.
"Nissan Leaf" dizains atšķiras ne tikai no citiem šīs markas modeļiem, bet arī no citiem jau pazīstamiem (lasi – tradicionāliem) automobiļiem. Autoražotāji ar šādu "ārpus visa" dizainu apzināti signalizē, ka šis spēkrats ir "citāds" savā būtībā. Jāatzīst, ka cilvēki to pamana arī Latvijā, atskatoties un nopētot "Nissan Leaf" pat tad, kad tas stāv uz vietas, nevis piesaista uzmanību, iespējams, ar tā gaitu bez skaņas.
Automobiļa interjers gan ieturēts gana tradicionālā stilā. Arī dzinēja iedarbināšanas podziņa ir kā jau daudziem mūsdienu spēkratiem. Tomēr atšķirība ir pašā iedarbināšanā. Nospiežot "Start" pogu, panelī viens pēc otra, gluži kā Ziemassvētku eglītē lampiņas, iedegas mērinstrumentu paneļa indikatori, kas notiek reizē ar speciālu melodiju, līdzīgi kā sāknējot viedtālruni vai kādu citu tamlīdzīgu ierīci.