"Chevrolet Cruze Station Wagon" universālis no pārējiem šīs saimes modeļiem atšķiras ne tikai ar virsbūves tipu, bet arī dizaina noformējumu. Tam ir mazliet citādi priekšējie lukturi, radiatora dekoratīvais režģis un buferis ar jaunas formas miglas lukturu ietvariem. Tamlīdzīgus vizuālos uzlabojumus iegūs arī "Cruze" sedans un hečbeks.
Vēl viens jauninājums "Cruze" saimē līdz ar universāļa debiju ir jaunais 1,4-litru turbopūtes benzīna dzinējs ar 140 zirgspēku jaudu un 200 ņūtonmetru griezes momentu. Šis motors ir jau pazīstams no "Opel" modeļiem. Saistība ar "Opel" neaprobežojas tikai ar dažiem piedāvājuma klāsta dzinējiem. Šo modeli "General Motors" koncerna nodaļa Dienvidkorejā "GM-Daewoo" izstrādājusi ciešā sadarbībā ar vācu "Opel", jo universāļi vispieprasītākie ir tieši Eiropā.
Universālis ir lielākais automobilis "Cruze" modeļu saimē – tā kopgarums ir 4,68 metri, kas ir par 170 un 83 milimetriem vairāk nekā attiecīgi hečbekam un sedanam. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 500 litru, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 1478 litru. Bagāžas nodalījumā ir dažādas sīklietu novietnes, tostarp arī zem tā grīdas pārklāja.
Universāļa interjerā nav būtisku izmaiņu salīdzinājumā ar jau pazīstamajiem "Cruze". Ražotājs vien norāda, ka apdarē izmantoti "kvalitatīvāki materiāli", kas ir standarta procedūra modeļu atjaunināšanā. Būtiskākais jauninājums vien būs iespēja automobili aprīkot ar "Chevrolet MyLink" multimediju sistēmu, kas pieejama komplektā ar septiņu collu skārienjutīgu ekrānu.
Lai arī "DELFI Auto" brauca ar universāli visaugstākajā komplektācijas līmenī "LTZ Plus", tas bija aprīkots ar vēl līdz šim modelī izmantoto navigācijas un multimediju sistēmu, kurai nav skārienjutīgā ekrāna un kura čum un mudž no pogu pārpilnības. Piemēram, navigācijas sistēmai vien ir astoņas pogas ar virzienrādītāju bultiņām, bet tās savukārt nav izmantojamas citviet borta datorā, "staigājot" pa izvēlnēm. Ja reiz par ergonomiku, tad klimata kontroles temperatūras regulācijas svira ir vai nu par lielu, vai arī atrodas pārlieku tuvu centrālās konsoles malai – ja brauc kruīza kontrolē un labās kājas celi atbalsta pret konsoli, nereti gadās arī aizķert šo temperatūras sviru un to nejauši sagrozīt.
Bet nu par priecējošāko – tāpat kā citi "Chevrolet" modeļi, arī "Cruze Station Wagon" ir labi piemērots Latvijas ceļiem. Nelīdzenumus un apaļo bruģi tā komfortablai braukšanai pielāgotā balstiekārta vienkārši aprij.
Tā kā ar automobili braucām ziemas apstākļos, kad spēkrati dažādu iemeslu dēļ ir apetītlīgāki, degvielas patēriņš ij ne tuvu nebija ražotāja solītajam. Braucot tikai un vienīgi pa šoseju ar godīgiem 90 km/h, 1,4-litru turbopūtes benzīna dzinējs patērēja 6,8 līdz 7,2 litrus (ražotājs sola 4,7 l) uz 100 km. Savukārt pamatā braucot tikai pa pilsētu, ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu un "Start&Stop" sistēmu sajūgtais motors patērēja 8,8 litrus (ražotājs sola 7,4 litrus) uz 100 km.
Ekonomiskākas braukšanas cienītājiem "Chevrolet" piedāvā arī dīzeļdzinējus ar 1,7- vai divu litru tilpumu. Savukārt pārējie benzīna motori, kas visi kā viens ir atmosfēriskie, būs vēl rijīgāki.
"Chevrolet Cruze Station Wagon" cena atkarībā no automobiļa komplektācijas ir no 9 020 līdz 14 633 latiem.