Abi prototipi izgatavoti uz tās pašas modulārās platformas, uz kuras tapis decembrī publiski atklātais sedans "Qoros 3" (iepriekš "GQ3"). Universālis praktiski pilnībā visos parametros atkārto sedanu. Atšķiras tikai šo automobiļu kopgarums un bagāžas nodalījuma tilpums (500 litru – par 50 l vairāk nekā sedanam).
Universālim un sedanam būs pieejami trīscilindru, 1,2- un 1,4-litru benzīna turbomotori ar attiecīgi 126 un 158 zirgspēku jaudu. Eiropas tirgū automobilim būs pieejama arī "Start&Stop" sistēma, sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba "Getrag" un septiņpakāpju sekvenciālā transmisija ar diviem sajūgiem.
Vēl būs pieejams arī 1,6-litru četrcilindru dzinējs kā atmosfēriskajā, tā arī turbopūtes versijā. Sākotnēji automobilim dīzeļmotori nebūs pieejami, tomēr izstrādātāji tādus sola vēlāk. Viss būšot atkarīgs no tā, cik veiksmīgi "Qoros" modeļi būs Eiropas tirgū.
Savukārt konceptuālais apvidus automobilis "Cross Hybrid" aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 1,2-litru turbopūtes benzīna dzinēju un 68 ZS elektromotoru, kā arī 1,9 kWh litija jonu akumulatoru komplektu. Līdz 100 km/h hibrīda apvidnieks paātrināsies septiņās sekundēs. Tikai ar elektroenerģiju "Cross Hybrid" spējīgs nobraukt vien piecus kilometrus. Vidējais degvielas patēriņš – pieci litri uz 100 km.
Šo hibrīda spēka agregātu izstrādājušas kompānijas "American Axle" un "Saab". Sākotnēji to bija plānots uzstādīt "Saab 9-3" modeļa pēctecim, tomēr pēc zviedru autoražotāja bankrota šo tehnoloģiju pārpirka "Qoros".
Pirmais no "Qoros" modeļiem – "Qoros 3" sedans – tirdzniecībā Ķīnā nonāks tūlīt pēc tā prezentācijas Ženēvas autoizstādē. Eiropā četrdurvju modelis būs pieejams no 2014. gada. Izstrādātāji uzskata, ka šie modeļi kvalitātes un drošības ziņā neatpaliks no citiem Eiropas tirgū pieejamajiem konkurentiem. Tāpat "Qoros" plāno iegūt maksimālo vērtējumu – piecas zvaigznes – neatkarīgās auto drošības pārbaudes organizācijas "EuroNCAP" triecienu testos.