Jaunais "Nissan Note" modelis jau ir pazīstams vietējā, Japānas tirgū. Tomēr šī modeļa Eiropas versija, kas tiks prezentēta Ženēvas autoizstādē, neatšķiras tikai ar stūri kreisajā pusē. Frankfurtē "Nissan" pārstāvji uzsvēra, ka Eiropas tirgus ir "sarežģīts" un konkurence tajā ir īpaši sīva, tāpēc mūsu kontinentam automobilis arī atšķirsies būtiskāk no tā jau pazīstamās modifikācijas un vairāk līdzināsies sākotnējam konceptam "Invitation".
Ar ko jums asociējas "Nissan"? Ar ko "Nissan" izceļas uz pārējo konkurentu fona? "Nissan" pārstāvji paši godīgi atzīst, ka vēl pirms pāris gadiem uz šo jautājumu nebūtu īsti iespējams atbildēt. Šobrīd "Nissan" ir definējis un kā mērķi jauno produktu izstrādē izvirzījis, ka no citiem atšķiras ar to, ka ir inovatīvs un aizraujošs. Spilgts piemērs tam ir "GT-R" superauto, ko apskaudīs pat "Porsche 911" īpašnieks. Šīs "Nissan" īpašības izpaužas ne tikai "dārgajā galā" – zināt taču dižpārdokli "Juke". Jaunais "Nissan Note" nebūšot izņēmums, pārliecināts ir ražotājs.