Kompānija "Nissan" ekstravaganto "Juke", kas joprojām izskatās netradicionāli, ietērpis supervaroņa tērpā un nosaucis to par "Juke Nismo". Tas neizskatās briesmīgi, it kā būtu Frankenšteins ar "Juke-R" riteņiem, un arī nepretendē iekļūt jaudīgo klubā. "Nissan" ir pārliecināts, ka tas būs interesants sportisko hečbeku cienītājiem.
Kopš 2010. gada, kad notika "Juke" debija tirgū, eiropieši ir iegādājušies jau vairāk nekā 330 000 šo automašīnu. Šis modelis kļuva par paaugstinātas pārgājības B segmenta aizsācēju, un tam jau pievienojušies "Mitsubishi ASX" un "Opel Mokka". Kamēr citi ražotāji tikai sākuši saprast, ka "Juke" tipa auto ir lemti veiksmei, "Nissan" nedus uz lauriem un virzās vēl tālāk – prezentē jauno "Juke Nismo", kurš, kā ir pārliecināti japāņi, būs vēl viena – paaugstinātas pārgājības sporta auto – segmenta pionieris.
Pēc ražotāju apgalvojuma, tā esot alternatīva sportiskajiem hečbekiem, tādiem kā "MINI Cooper S" vai "Citroën DS3". "Nissan" veica pētījumu, kur centās noskaidrot, kādas auto īpašības ir svarīgākas tiem, kas izvēlas šāda tipa automašīnas. Ja tic aptaujas rezultātiem, cilvēki sportiskajos hečbekos kāpjot vispirms tāpēc, ka viņus fascinē dizains, un šis faktors esot svarīgāks par braukšanas īpatnībām, aprīkojumu vai cenu.