Modulārā platforma "MQB", kuras izstrādē koncerns ieguldījis daudz līdzekļu, jo uz tās plāno izgatavot dažādu marku un dažādu gabarītu automobiļus, ļauj arī "SEAT Leon" lepoties ar 90 kilogramu svara samazinājumu salīdzinājumā ar priekšteci. Neskaitot platformu, šiem minētajiem trim modeļiem ir unificēti dzinēji, balstiekārtas konstrukcija un citi tehniskie mezgli, kas šajā plejādē lētākajam "SEAT Leon" ir tikai kompliments.
Pirmajā acumirklī, īpaši ar sportisko "FR" pakotni un viscaur diožu priekšējiem lukturiem, "SEAT Leon" līdzinās jaunajam "Audi A3". Tomēr patiesībā katram no šiem modeļiem virsbūves dizains – proporcijas un paneļi – ir atšķirīgi. Daudz būtiskāka ir jaunā "Leon" atšķirība no priekšteča, kam bija ģimeniska auto veidols ar sportiskiem akcentiem. Jaunais savā dizaina valodā vairāk līdzinās mazajam "Ibiza" hečbekam.