Kompānija "Ferrari" pašlaik notiekošajā Ženēvas autoizstādē prezentējusi modeļu flagmani "LaFerrari", kas ir "Enzo" superauto ideoloģiskais pēctecis.
"LaFerrari" aprīkots ar 6,3-litru V12 benzīna dzinēju, kas attīsta 800 zirgspēku jaudu (pie 9000 apgr./min) un 700 ņūtonmetru griezes momentu (pie 6750 apgr./min). Tāpat spēkratam papildus ir elektromotors ar 163 ZS jaudu un konstantu 270 Nm griezes momentu.
Rezultātā "LaFerrari" kopumā spēj attīstīt 963 ZS jaudu un tā iekšdedzes dzinējs spēj sasniegt 9250 apgr./min. Vilkme uz aizmugurējiem riteņiem tiek novadīta caur septiņpakāpju sekvenciālo pānresumkārbu.
Līdz 100 km/h markas flagmanis paātrinās mazāk nekā trīs sekundēs, līdz 200 km/h – mazāk nekā septiņās sekundēs, bet līdz 300 km/h – 15 sekundēs. "LaFerrari" maksimālais braukšanas ātrums ir 350 km/h.
4,7 metrus garais superauto ir 1255 kg smags. Priekšā tam ir 19 collu riteņi, bet aizmugurē – 20 collu diski ar 345 mm platuma riepām. Efektīvu bremzēšanu "LaFerrari" nodrošina "Brembo" keramiskās bremzes.
"Formula 1" tipa "HY-KERS" sistēma sver 140 kilogramu, no kuriem 62 kg aizņem akumulatori. Elektromotora palīdzību paātrinājumā superauto vadītājs var izmantot, kad vien akumulatoros ir pietiekams elektrolādiņš.
"Ferrari" plāno izgatavot vien 499 šī modeļa eksemplāru, no kuriem katrs maksās 1,3 miljonus eiro. Vairums no šiem spēkratiem esot jau pārdoti.