Virsbūves aerodinamisko elementu komplektu šim spēkratam izgatavojusi kompānija "TRC Italia". Rezultātā automobilis ieguvis oglekļa šķiedras motora pārsegu, priekšējo un aizmugurējo buferi ar difuzoru, kā arī sliekšņu dekoratīvās uzlikas. Vizuālos pārveidojumus noslēdz "Toyota GT-86" melnais jumts un melnie 19 collu riteņu diski.
Savukārt "Toyota GT-86 Eco Explorer" interjerā uzstādīti "Recaro" sēdekļi, griesti izšūti ar alkantaru, bet dekoratīvie apdares paneļi aizstāti ar no oglekļa šķiedras izstrādātiem. Vēl šim automobilim uzstādīts jauns pārnesumkārbas vadības sviras uzgalis, kas vizuāli līdzinās virzulim.
"Marangoni" pārveidotais "Toyota GT-86 Eco Explorer", kā jau atklāj tā nosaukums, paredzēts ekonomiskai un ekoloģiski tīrai braukšanai. Tas aprīkots ar 30 litru amonjaka bāku, ļaujot ar šo gāzi nobraukt līdz 180 km distanci. Litrs amonjaka maksā ap 15 santīmu, kas arī rada šo ekonomiju.
Dzinējam darbojoties līdz 2800 apgr./min, tas izmanto tikai amonjaku kā degvielu, bet pie lielākiem motora apgriezieniem tas pārslēdzas atpakaļ uz benzīnu. Tādējādi, braucot pilsētas satiksmē, degvielā var izmantot tikai amonjaku.
"Marangoni" uzsver, ka amonjaka pielietojums degvielā nemazina "Toyota GT-86" sportisko potenciālu. Turklāt "Toyota" standarta divlitru boksermotora jaudu itālieši palielinājuši līdz 220 zirgspēkiem (+20 ZS).