Kompānija "Peugeot" oficiāli atklājusi jaunās paaudzes "308" hečbeku, kas izgatavots uz modulārās platformas "EMP2", kura izmantota arī kompaktā vienapjoma automobiļa "Citroen C4 Picasso" pamatā. Plašākai sabiedrībai jaunais "Peugeot 308" tiks parādīts septembrī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē, bet tirdzniecībā nonāks drīz pēc tam.
Jaunais "Peugeot 308" ir 4,25 metrus garš un 1,46 metrus augsts – par 26 mm īsāks un par 38 mm zemāks nekā priekštecis. Bagāžas nodalījums pieaudzis par 40 litriem un sasniedz 470 litrus.
Pateicoties modulārās platformas pielietojumam, automobiļa svaru izdevies samazināt par 140 kg salīdzinājumā ar priekšteci. "Peugeot 308" komplektācijā ar 1,6-liru dzinēju un manuālo pārnesumkārbu sver 1287 kilogramus.
"Peugeot" pagaidām neatklāj "308" tehniskos risinājumus, vien norāda, ka svara samazinājuma dēļ automobilis kļuvis ekoloģiski tīrāks un tam būs arī versija, kuras CO2 izmešu daudzums izplūdē būs tikai 85 g/km.
Jaunā "Peugeot 308" interjerā ir 9,7 collu skārienjutīgais ekrāns, kurā varēs regulēt dažādu sistēmu (tostarp klimata kontroles) iestatījumus. Šī iemesla dēļ arī priekšējā panelī ir salīdzinoši maz taustiņu un slēdžu – būtībā tam ir tikai avārijas signālu poga un audio sistēmas skaņas regulācijas grozāmā svira.
Automobilim ir viscaur diožu lukturi, tomēr tie būs pieejami tikai dārgākajās versijās.