
Kompānija "Renault" aizvadītajā nedēļas nogalē Monako prezentējusi konceptuālu hečbeku "Twin'Run" ar vidusmotora komponējumu un aizmugurējo riteņu piedziņu. Automobilis ieturēts klasiskā "Renault 5 Turbo" un "Clio V6" stilā. Turklāt tā veidols demonstrē, kā varētu izskatīties "Twingo" modeļa pēctecis.
"Renault Twin'Run" prototips aprīkots ar 3,5-litru sešcilindru dzinēju no sacīkšu "Megane Trophy". Tas attīsta 320 zirgspēku jaudu un 380 ņūtonmetru griezes momentu. Motors sajūgts ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu "Sadev". Līdz 100 km/h aizmugurējo riteņu piedziņas hečbeks paātrinās 4,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 250 km/h.
Koncepts izgatavots uz cauruļrāmja šasijas, tam ir "Ohlins" amortizatori, 25 mm diametra šķērsstabilizatori un 18 collu riteņi.