Renault TwinRun
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Renault" aizvadītajā nedēļas nogalē Monako prezentējusi konceptuālu hečbeku "Twin'Run" ar vidusmotora komponējumu un aizmugurējo riteņu piedziņu. Automobilis ieturēts klasiskā "Renault 5 Turbo" un "Clio V6" stilā. Turklāt tā veidols demonstrē, kā varētu izskatīties "Twingo" modeļa pēctecis.

"Renault Twin'Run" prototips aprīkots ar 3,5-litru sešcilindru dzinēju no sacīkšu "Megane Trophy". Tas attīsta 320 zirgspēku jaudu un 380 ņūtonmetru griezes momentu. Motors sajūgts ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu "Sadev". Līdz 100 km/h aizmugurējo riteņu piedziņas hečbeks paātrinās 4,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 250 km/h.

Koncepts izgatavots uz cauruļrāmja šasijas, tam ir "Ohlins" amortizatori, 25 mm diametra šķērsstabilizatori un 18 collu riteņi.

"Renault Twin'Run" sver tikai 950 kilogramu, jo tā virsbūve izgatavota no stiklšķiedras poliestera. Oglekļa šķiedra izmantota tikai priekšējā bufera uzlikai, jumtam, riteņu arkām un aizmugurējiem gaisa tvērējiem.

Interjers maksimāli pakārtots autovadīšanai, tādējādi taupot svaru. Salonā ir "Sparco" sēdekļi, 5,5 collu ekrāns tradicionālo mērinstrumentu vietā un vienā līmenī ar pārnesumkārbas sviru novietota stāvbremzes svira.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!