Itāliešu superauto ražotājs "Pagani" ikgadējā šīs markas automobiļu salidojumā prezentējis sacīkšu trasēm paredzēto "Zonda" modifikāciju "Revolucion" – visekstrēmāko šī superauto versiju. Šāds automobilis maksā 2,2 miljoni eiro un četri tā eksemplāri jau ir pārdoti. Kopējais izlaides apjoms pagaidām netiek atklāts, tomēr iepriekš lēsts, ka tas tiks izgatavots tikai piecās vienībās.
"Pagani Zonda Revolucion" aprīkots ar sešlitru V12 atmosfērisko benzīna dzinēju, kas attīsta 800 zirgspēku jaudu un 730 ņūtonmetru griezes momentu. Motors aizgūts no "Zonda R" modifikācijas un ir uzlabots. Automobiļa dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti, bet salīdzinājumam atgādinām, ka 750 ZS jaudīgais "Zonda R" līdz 100 km/h paātrinās 2,7 sekundēs un maksimāli sasniedz 350 km/h. "Zonda Revolucion" un "Zonda R" masa ir vienāda – 1070 kilogramu.
Visekstrēmākajam "Zonda" ir ABS sistēma ar 12 darbības režīmiem. Uzlabota arī bremžu sistēma, izmantojot "Brembo" agregātus, kādi tiek piegādāti arī F-1 komandām. Tie ir par 15 procentiem vieglāki un ar labāku termoizturību.
Jaunais "Zonda Revolucion" no "Zonda R" atšķiras vēl ar citādu virsbūves aerodinamisko elementu komplektu, tostarp aktīvo aizmugurējo antispārnu, kāds tiek izmantots arī F-1 bolīdiem. To var regulēt ar podziņu uz stūresrata.
Atgādinām, ka standarta "Pagani Zonda" jau kādu laiku ir nomainījis jauns markas modelis – "Huayra".